اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان:

واگذاری زمین برای احداث پیست اتومبیل‌رانی / قادرزاده رئیس هیئت کردستان شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: در صورت همکاری نهادهای دیگر آماده واگذاری زمین مناسب برای ساخت پیست ویژه ورزش اتومبیل‌رانی به هیئت استان هستیم.

واگذاری زمین برای احداث پیست اتومبیل‌رانی / قادرزاده رئیس هیئت کردستان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مهران تیشه‌گران ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت موتور سواری و اتومبیل‌رانی استان کردستان با اشاره به علاقه‌مندی زیاد در میان جوانان استان برای پرداختن به رشته مفرح و زیبای اتومبیل‌رانی اظهار کرد: با همکاری اداره کل مسکن و شهر سازی و سایر دستگاه‌ها می‌توانیم زمین برای احداث پیست به این منظور را تأمین کنیم.

وی با اشاره به پیست اتومبیل‌رانی در مجاورت شهرستان سنندج گفت: در گذشته اداره تربیت بدنی وقت با اعلام بی‌نیازی به این زمین آن را به جهاد کشاورزی واگذار کرد ولی ما در صدد هستیم این پیست را به جامعه ورزش بازگردانیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان امکانات ورزشکاران این رشته را تنها خودروهای شخصی ذکر کرد و خاطرنشان کرد: امیدواریم با حمایت‌های فدراسیون این ورزش را در استان نهادینه کرده و شاهد رشد و شکوفایی آن در کردستان باشیم.

در ادامه این جلسه مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان قروه با تاکید بر مشکل واگذاری زمین در شهرستان‌های استان از مسئولان خواست زمین مناسب برای احداث پیست اتومبیل‌رانی در اختیار هیئت این شهرستان گذاشته شود.

رشید امیری به میل و اشتیاق زیاد در بین مردم برای دیدن رقابت‌های این رشته اشاره کرد و افزود: برای حفظ و افزایش این علاقه‌مندی باید برنامه‌ریزی درستی وجود داشته باشد.

وی در پایان با اذعان به هزینه بالای اتومبیل‌های کارتینگ برای استفاده عموم مردم تصریح کرد: باید حداقل امکانات این رشته را در اختیار مردم قرار دهیم.

در ادامه این جلسه رای گیری برای انتخاب رئیس جدید هیئت موتور سواری و اتومبیل‌رانی کردستان با حضور تنها نامزد احراز این سمت برگزار شد و طی آن سید عارف قادرزاده سرپرست فعلی هیئت با کسب 13 رای از مجموع همین تعداد به مدت 4 سال بر صندلی ریاست هیئت استان تکیه زد.

انتهای پیام/79008/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول