اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر صورت گرفت

واگذاری 15 قطعه زمین به آتش‌نشانی قم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از واگذاری 15 قطعه زمین برای ساخت واحدهای عملیاتی به آتش‌نشانی قم خبر داد.

واگذاری 15 قطعه زمین به آتش‌نشانی قم

عباس جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اقدامات انجام شده در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم به مناسبت دهه فجر اظهار داشت: واگذاری 15 قطعه زمین برای راه‌اندازی ایستگاه‌های عملیاتی از جمله این اقدامات است.

وی ادامه داد: جذب و استخدام 40 آتش‌نشان از دیگر اقدامات این ایام است که در کنار انجام توافق با ارتش برای استفاده از سربازان در این سازمان برای سال 92 موجب تقویت بنیه این سازمان برای مقابله با حوادث خواهد شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم خرید تجهیزات آتش‌نشانی را از دیگر اقدامات در راستای تجهیز ایستگاه‌های آتش‌نشانی دانست و ابراز داشت: در این راستا همزمان با دهه فجر چهار دستگاه خودروی آتش‌نشانی به معاونت عملیات سازمان تحویل داده شد.

وی گفت: در این راستا پنج دستگاه وانت کاپرا نیز به منظور تجهیز کردن گروه نجات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم خریداری شده است.

*افتتاح ایستگاه جوادالائمه(ع)

جعفری با اشاره به طرح‌های سازمان آتش‌نشانی در دهه فجر اظهار داشت: افتتاح ایستگاه جوادالائمه(ع) یکی از مهمترین این طرح‌ها است.

وی با اشاره به افتتاح این ایستگاه با حضور استاندار قم در دهه فجر بیان کرد: این ایستگاه زمان رسیدن خودروهای آتش‌نشانی را به خیابان‌های باهنر، جوادالائمه(ع)، امام حسن(ع) و امام رضا(ع) فوق‌العاده کاهش می‌دهد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم ادامه داد: در گذشته مجبور بودیم از ایستگاه کشاورز به آن منطقه که آمار حریق بالایی داشت، خودرو ارسال کنیم و این موضوع زمان بسیاری می‌برد.

وی گفت: این ایستگاه که دو خودروی عملیاتی در اختیار دارد، با 2 هزار و 700 متر زیربنا اقدام مثبتی در راستای ارتقای سطح ایمنی این منطقه محسوب می‌شود.

*رسیدن شهر قم به استاندارد ملی آتش‌نشانی

جعفری خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی این ایستگاه شهر قم به استاندار ملی هر 50 هزار نفر یک ایستگاه آتش‌نشانی رسیده است که این موضوع اقدام مبارکی محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: مجموع این اقدامات استان قم را در عرصه ایمنی در زمینه بروز حوادث و حریق به جایگاه خوبی رسانده است.

انتهای پیام/78006/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول