اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار راور عنوان کرد

واگذاری زمین‌های شهرک صنعتی راور به سرمایه‌گذاران

خبرگزاری فارس: فرماندار راور گفت: از سرمایه‌گذاران در شهرستان راور و واگذاری زمین در شهرک صنعتی و پرداخت تسهیلات بانکی استقبال می‌کنیم.

واگذاری زمین‌های شهرک صنعتی راور به سرمایه‌گذاران

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، محمدرضا شریفی در جلسه بررسی اقدامات صورت‌گرفته در مورد احداث کارخانه کک‌سازی شهرستان با اشاره به وضعیت اشتغال در راور احداث کارخانه مذکور را فرصت مناسبی برای فراهم ساختن زمینه اشتغال جوانان در شهرستان دانست.

وی ابراز داشت: با توجه به عدم وجود کارخانه در راور احداث کارخانه کک‌سازی علاوه بر ایجاد فرصت اشتغال نقش به سزایی در توسعه شهرستان دارد.

شریفی عنوان کرد: احداث این کارخانه زمینه را برای حضور سرمایه‌گذاران در شهرستان راور فراهم می‌کند و ما حاضریم با تمام وجود از سرمایه‌گذاران استقبال کرده و نسبت به واگذاری زمین در شهرک صنعتی و پرداخت تسهیلات بانکی مساعدت می‌کنیم.

وی تصریح کرد: شهرستان راور علاوه بر مباحث کشاورزی دارای معادن غنی است که می‌طلبد سرمایه‌گذاران نسبت به شناسایی و اکتشاف این معادن اقدام کنند تا هم در زمینه اشتغال شهرستان و در زمینه رونق اقتصادی کشور گام بردارند.

وی خاطرنشان کرد:‌ در حال رایزنی هستیم تا با تکمیل راه‌های مواصلاتی و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم شرایط را برای حضور سرمایه‌گذاران فراهم کنیم تا از مهاجرت جوانان جویای کار شهرستان به سایر نقاط استان و کشور جلوگیری کنیم.

نماینده شرکت فرآوری کک در شهرستان راور در این جلسه با تشکر از همکاری و مساعدت دستگاه‌های دولتی به ارائه گزارش اجمالی از اقدامات صورت گرفته پرداخت و گفت: در حال حاضر تمام زیرساخت‌های احداث کارخانه در راور فراهم آمده و بقیه مراحل برای ساخت و ساز نیز به زودی آغاز می‌شود.

وی با اعلام رضایت و ابراز امیدواری از اقدامات صورت گرفته از ایجاد فرصت اشتغال بالغ بر 300 نفر پس از راه‌اندازی کارخانه در شهرستان راور خبر داد و گفت: در آینده نزدیک شاهد راه‌اندازی واحدهای صنعتی بیشتر و مدرن‌تر در راور هستیم.

انتهای پیام/80012/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول