اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اوقاف لنجان خبر داد

تغییر کاربری 500 متر از اراضی وقفی سده لنجان

خبرگزاری فارس: سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان از تغییر کاربری و واگذاری 500 متر از اراضی موقوفات کشاورزی به تجاری در شهر سده لنجان خبر داد.

تغییر کاربری 500 متر از اراضی وقفی سده لنجان

محمدرضا ترحمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به مشارکت این اداره با شهرداری سده لنجان اظهار کرد: طی توافق صورت گرفته توسط اوقاف و شهرداری سده لنجان، 500 متر از اراضی موقوفات کشاورزی موجود در مصلای قدیم این شهر تغییر کاربری پیدا کرده است.

وی اضافه کرد: با این اقدام کاربری کشاورزی این اراضی  به تجاری تبدیل می‌شود و پس از تغییر کاربری زمین کشاورزی و انجام عملیات تجاری در این موقوفه درآمد حاصل از مغازه‌های تجاری به عنوان رقبه به پنج مسجد در شهر سده لنجان واگذار می‌شود.

سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان با اشاره به نحوه تأمین هزینه‌های موردنیاز برای این موضوع تصریح کرد:  تمام هزینه‌های تغییر کاربری و صدور پروانه تجاری به صورت رایگان در اختیار این اداره قرار گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه این هزینه‌ها برای احداث اعیانی با مشارکت بخش خصوصی و خیران در سال آتی عملیاتی می‌شود، ادامه داد: این اراضی کشاورزی که با تغییر کاربری به تجاری تبدیل می‌شوند جزو رقبات پنج مسجد که در آینده مشخص می‌شوند، قرار می‌گیرد.

ترحمی با بیان اینکه زیر بنای هر یک از این مغازه‌های تجاری 100 متر مربع است، تاکید کرد: این موقوفه، محاطاتی بوده و ارزش آن بیش از یک‌‌میلیارد و 500 میلیون ریال است.

انتهای پیام/63004/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول