اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل خبر داد

متوقف بودن 1783 واحد مسکن مهر در اردبیل

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: در حال حاضر از سهمیه 18 هزار و 671 واحدی مسکن مهر در استان اردبیل تعداد یک‌هزار و 783 واحد متوقف شده است.

متوقف بودن 1783 واحد مسکن مهر در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد عصر امروز در جلسه ستاد مسکن استان اردبیل در محل استانداری اظهار داشت: از سهمیه استان 4 هزار و 297 واحد مسکن شهری اتمام یافته ‌و 11 هزار و 591 واحد نیز در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: از سهمیه 5 هزار و 680 واحدی مسکن روستایی نیز 73 درصد در سال‌جاری منجر به انعقاد قرارداد شده و هدف‌گذاری ما این است که 100 درصد سهمیه انعقاد قرارداد تحقق پیدا کند.

نیکزاد در ادامه سخنان خود به بررسی آخرین وضعیت مسکن مهر شهرهای مختلف استان با همکاری تمام دست‌اندرکاران اعم از شرکت‌های تعاونی، پیمانکاران، مشاوران، نظام مهندسی، شهرداری، راه و شهرسازی و... خاطر نشان کرد: سهمیه شهرستان اردبیل در حوزه مسکن مهر شهری 10 هزار و 191 واحد است که از این تعداد 2 هزار و 26 واحد اتمام یافته و 8 هزار و دو واحد در حال اجرا‌ست و تعداد واحدهای متوقف در اردبیل 163 واحد است.

این مسئول اضافه کرد: در این شهرستان دو باب مسجد در واحدهای مسکونی مهر قرار بود احداث شود که یکی از این مساجد تکمیل شده و دیگری نیز در مرحله اسکلت است.

وی از ساخت چهار مدرسه در مجتمع‌های مسکن مهر اردبیل خبر داد و بیان کرد: تاکنون عملیات اجرایی هیچ کدام از آنها شروع نشده است.

استاندار اردبیل در مورد مسکن مهر شهرستان بیله‌سوار نیز گفت: 541 واحد مسکن شهری در بیله‌سوار در حال اجرا است که 217 واحد آن اتمام یافته است و 323 واحد نیز در حال اجرا است در حالی که مسجد و مدرسه‌ای در این مجموعه‌ها احداث نمی‌شود.

وی سهمیه پارس‌آباد را 2 هزار و 392 واحد مسکن شهری اعلام کرد و افزود: 400 واحد اتمام یافته، یک‌هزار و 368 واحد در حال اجرا، 624 واحد نیز مسکن مهر در پارس‌آباد متوقف است.

نیکزاد از ساخت یک باب مسجد و دو باب مدرسه در مجتمع مسکونی مهر پارس‌آباد خبر داد و تصریح کرد: مسجد در مرحله سقف و یک باب مدرسه نیز در مرحله پی‌سازی بوده و واحد دیگر نیز شروع نشده است.

80 درصد واحدهای مسکن مهر گرمی متوقف است

‌استاندار اردبیل با یادآوری اینکه در شهرستان خلخال از 771 واحد سهمیه مسکن مهر شهری 250 واحد اتمام یافته است، خاطر نشان کرد: 521 واحد در حال اجرا‌ست و واحد متوقف شده در این شهرستان نداریم در حالی که یک باب مسجد در مرحله سقف و ساخت مدرسه نیز در مرحله پی‌سازی می‌باشد.

وی به وضعیت مسکن مهر کوثر اشاره کرد و ادامه داد: این شهرستان از سهمیه 403 واحدی، 291 واحد اتمام یافته، 61 واحد در حال اجرا و 51 واحد نیز متوقف شده که قرار بود یک باب مدرسه نیز در این مجتمع احداث شود که عملیات اجرای آن شروع نشده است.

نیکزاد در مورد آخرین وضعیت مسکن مهر گرمی نیز اضافه کرد: از 291 واحد سهمیه این شهرستان تنها 66 واحد اتمام یافته و مابقی مسکن مهر بلاتکلیف بوده و متوقف می‌باشد.

رئیس ستاد مسکن استان بیان کرد: ‌در مشگین‌شهر نیز 2 هزار و 352 واحد سهمیه برای ساخت مسکن شهری در نظر گرفته شده که حدود 688 واحد آن متوقف است.

وی یادآور شد: 572 واحد مسکن مهر در مشگین‌شهر اتمام یافته و یک‌هزار و 92 واحد نیز در دست اجرا‌ست در حالی که یک باب مسجد در مرحله اسکلت و دو باب مدرسه نیز در مرحله نازک‌کاری می‌باشد.

نیکزاد گفت: در شهرستان نمین نیز از 616 واحد مسکن شهری 360 واحد به اتمام رسیده، 224 واحد در حال احداث و 32 واحد نیز متوقف است که ساخت مسجد در مرحله نازک‌کاری و یک باب مدرسه در مرحله پی‌کنی است.

وی در پایان سخنان خود افزود: در شهرستان نیر از سهمیه 114 واحدی همه آنها اتمام یافته است و مدرسه و مسجدی نیز در این مجتمع برای ساخت و تکمیل مصوب نشده است.

انتهای پیام/62001‌/ش40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول