اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ برتر امید

صبای قم مقابل نفت اهواز متوقف شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال امید صبای قم در دیداری خانگی از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در مصاف برابر تیم فوتبال امید نفت اهواز متوقف شد.

صبای قم مقابل نفت اهواز متوقف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای هفته پایانی از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور در شهر‌های مختلف کشورمان برگزار شد و طی آن تیم فوتبال امید صبای قم در دیداری خانگی به مصاف یکی از نمایندگان فوتبال استان خوزستان رفت که به تکرار تساوی‌های این تیم در دیدارهای خانگی این فصل منجر شد.

در حالی که خوزستان در لیگ برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور دو نماینده دارد و این تیم‌ها به ترتیب فولاد خوزستان و نفت اهواز هستند، صبای قم قبل از این در مقابل تیم فولاد خوزستان تن به شکست داده بود اما در جدال با نفت اهواز تیم دوم جدول به یک امتیاز دست یافت.

با برنامه‌ریزی سازمان لیگ آزادگان مجری برگزاری رقابت‌های لیگ‌های رده‌های سنی پایه فوتبال کشور، دیدارهای نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور با برگزاری شش مسابقه و قهرمانی ملوان بندر انزلی به پایان رسید.

در این بین تیم فوتبال امید صبای قم که در 10 هفته قبل موفق به کسب یک پیروزی در این رقابت‌ها شده بود، در دیداری خانگی که بسیار حساس نیز بود، در ورزشگاه تختی قم میزبان تیم فوتبال امید نفت اهواز بود که در پایان برابر حریف خود به تساوی رسید.

صبایی‌ها که با روحیه بسیار خوبی آماده رویارویی با تیم فوتبال امید نفت اهواز شده بودند با توجه به بازی در خانه امید زیادی داشتند که دومین برد خود در این فصل و البته دومین پیروزی در دیدارهای خانگی لیگ امسال را کسب کنند اما این دیدار نیز به توقف آنها انجامید.

شاگردان سید محسن بابامیری با کسب این تساوی نیم فصل نخست رقابت‌ها را با قرار گرفتن در بین سه تیم پایین جدول به پایان رسانده و باید خود را مهیای دور برگشت کنند.

بدین ترتیب در جدول 12 تیمی مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور، تیم امید صبای قم نیم فصل نخست لیگ برتر امید را با کسب 10 امتیاز حاصل از یک پیروزی، هفت تساوی و سه باخت به پایان رسانده و در نهایت در جدول رده‌بندی در مکان نهم قرار گرفت، ضمن اینکه تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در جدول رده‌بندی در صدر قرار گرفته است.

انتهای پیام/78002/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول