اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 15 اسفند‌ماه

صدور مجوز حفاری‌ در شهرکرد متوقف می‎شود

خبرگزاری فارس: شهردار شهرکرد گفت: در آستانه سال نو از تاریخ 15 اسفندماه جاری لغایت 15 فروردین‌ماه سال 92 صدور مجوزهای حفاری و خاکبرداری در شهرکرد متوقف می‌شود.

صدور مجوز حفاری‌ در شهرکرد متوقف می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، نورالله غلامیان دهکردی صبح امروز در نشست شورای تسهیلات نوروزی این شهرداری اظهار کرد: ساماندهی و مدیریت مناسب و اصولی وضعیت حفاری‌های سطح شهر، آماده‌سازی آن برای استقبال از میهمانان نوروزی و ایجاد رفاه برای آنان دلایل اصلی ممنوعیت صدور مجوزهای حفاری در سطح شهر محسوب می‌شود.

وی با اشاره به لغو یک ماهه حفاری‌ها در این شهر گفت: از 15 اسفندماه جاری لغایت 15 فروردین‌ماه سال آینده دستگاه‌های حفار باید علاوه بر خودداری از انجام هر گونه حفاری جدید، نسبت به ترمیم و بازسازی نوارهای حفاری باقیمانده در سطح شهر اقدام کنند.

غلامیان دهکردی افزود: تنها در شرایط اضطراری و حوادث به دستگاه‌های حفار اجازه حفاری و خاکبرداری داده می‌شود.

شهردار شهرکرد تشریح کرد: طرح ضربتی ترمیم نوارهای حفاری و لکه‌گیری آسفالت به مناسبت سال نو آغاز شده و این طرح تا پایان سال ادامه دارد.

وی با تأکید بر تنظیف، زیبایی و آماده‌سازی شهری در آستانه سال نو ادامه داد: اصلاح و نوسازی مبلمان و تأسیسات شهری، شستشوی معابر و المان‌ها، رنگ‌آمیزی جداول، گل‌کاری و درختکاری در میادین، بوستان‌ها و پارک‌های شهر، برپایی سه سفره‌ نمادین هفت‌سین در ورودی‌های شهر از جمله مهم‌ترین برنامه‌های ستاد تسهیلات نوروزی محسوب می‎شود.

غلامیان دهکردی اضافه کرد: راه‌اندازی اکیپ‌های راهنمای گردشگران و مسافران، تجهیز و آماده‌سازی پارک‌ها برای اسکان موقت میهمانان نوروزی، تهیه و توزیع نقشه‌ راهنمای شهر از دیگر برنامه‌های ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری به شمار می‎رود.

وی تصریح کرد: ساماندهی دستفروشان و رفع سد معبر، ترمیم و لکه‌گیری آسفالت معابر، پاک‌سازی پوسترهای زائد تبلیغاتی، ساماندهی تابلوها و علائم راهنما، سرویس‌دهی مناسب ناوگان حمل و نقل درون شهری و جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی از دیگر برنامه‌های شهرداری شهرکرد در ایام نوروز سال 92 است.

انتهای پیام/68001/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول