اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه شاهرود:

هیچ قدرتی نمی‌تواند حرکت ملت ایران را متوقف کند

خبرگزاری فارس: استاد دانشگاه شاهرود گفت: هیچ قدرتی نمی‌تواند حرکت رو به جلوی ملت ایران را برای دست یافتن به اهداف متعالی انقلاب متوقف کند.

هیچ قدرتی نمی‌تواند حرکت ملت ایران را متوقف کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حسین قاسمی ظهر امروز در گردهمایی سیاسی که در مسجد روستای صالح‌آباد شاهرود برگزار شد، در سخنانی به تحولات انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون اظهار داشت: تمام این پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به برکت شعار «هیهات من الذله» است که از امام حسین(ع) یاد گرفته و بدان عمل کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: اکنون ما پرچم‌دار قیام‌های مردمی در کشورهای اسلامی و سراسر جهان هستیم و این جمله امام راحل که فرمود «ما باید انقلابمان را به جهان صادر کنیم» اکنون در حال تحقق است.

استاد دانشگاه شاهرود افزود: باید تمدن بزرگ اسلامی را که بنیان نهاده‌ایم، در جهان گسترش دهیم.

قاسمی با اشاره به تهدیدها و تحریم‌های دشمنان افزود: استکبار جهانی از ابتدای پیروزی انقلاب، ملت ایران را تهدید و تحریم کرده‌اند و تا زمانی که بر سر قدرت باشند، بر این کار خود ادامه خواهند داد؛ چرا که ماهیت استکباری آنان این‏گونه است.

وی با اشاره به تحریم‌های اقتصادی علیه ملت ایران بیان داشت: استکبار دیگر تحمل انقلاب اسلامی را ندارد و تلاش می‌کند تا به هر شکل ممکن ملت ایران را از سر راه خود بردارد و اکنون بهترین راه حل را در اقتصاد دیده و تلاش خود را در این سو متمرکز کرده است.

استاد دانشگاه شاهرود اظهار داشت: باید با اقتصاد مقاومتی برابر آنان آرایش درستی بگیریم و با صرفه‏جویی و اصلاح الگوی زندگی خود، به غربی‏ها بفهمانیم که دیگر تهدیدها و تحریم‏هایشان بی‏اثر و آب در هاون کوبیدن است.

قاسمی تاکید کرد: ملت ایران اسلامی امروز فولاد آب‏دیده هستند و با این توطئه‏ها میدان را خالی نمی‏کند و با تلاش و کوشش در راه پیشرفت کشور خود تلاش کرده و یک قدم هم عقب نخواهند نشست.

انتهای پیام/2249/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول