اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهمن‌ماه امسال صورت گرفت

ثبت 2 وقف جدید 180 میلیون تومانی در گلپایگان

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه گلپایگان گفت: بهمن‌ماه امسال 2 وقف جدید به ارزش 180 میلیون تومان در این شهرستان به ثبت رسیده است.

ثبت 2 وقف جدید 180 میلیون تومانی در گلپایگان

حجت‌الاسلام محسن ضیایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به ضرورت ایجاد وقف‌های جدید در سطح جامعه اظهار کرد: در بهمن‌ماه امسال 447 متر زمین با ساختمان آن توسط عباس باقری در شهرستان گلپایگان وقف شده است.

وی به ارزش این موقوفه اشاره کرد و ادامه داد: ارزش این موقوفه بیش از 140 میلیون تومان برآورد شده که تنظیم آن در هفته وقف سند به نام اوقاف صورت گرفته است.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلپایگان با بیان اینکه بهمن‌ماه امسال دو وقف جدید به ارزش 180 میلیون تومان در گلپایگان به ثبت رسیده است، تصریح کرد: این موقوفه در خیابان خوانسار واقع شده است و کمک به ایتام این شهرستان به عنوان نیت واقف به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: بر‌اساس مذاکرات صورت گرفته با کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان مقرر شده است که این ساختمان یا به دارالایتام اختصاص داده شود و یا اینکه توسط اداره اوقاف اجاره داده شده و درآمد آن برای کمک به ایتام هزینه شود.

ضیایی با بیان اینکه وقف دیگری که در این شهرستان به ثبت رسیده ‌هزار متر زمین در روستای رکاب‌دار گلپایگان بوده که توسط سید تقی موسوی وقف شده است، تاکید کرد: این موقوفه برای ساخت مسجد در روستای رکاب‌دار وقف شده که ارزش آن بیش از 40 میلیون تومان و وقف بر انتفاع است.

انتهای پیام/63004/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول