اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی زنجان خبر داد

کلاهبرداری 550 ریالی با وعده ازدواج دروغین در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی زنجان گفت: زن 25 ساله‌ای که با وعده ازدواج دروغین از فروشنده لوازم خانگی در زنجان 550 ریال کلاهبرداری کرده بود، دستگیر و روانه زندان شد.

کلاهبرداری 550 ریالی با وعده ازدواج دروغین در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان زنجان، مصطفی طلوعی درباره جزئیات این خبر اظهار داشت: فردی به پلیس آگاهی زنجان مراجعه و از کلاهبرداری 550 میلیون ریالی اعلام شکایت کرد.

وی افزود: این مرد به ماموران گفت زنی حدود 25 ساله به نام «م - غ» به مغازه‌ام مراجعه و با وعده ازدواج مبلغ 550 میلیون ریال کلاهبرداری و متواری شده است.

رئیس پلیس آگاهی زنجان خاطرنشان کرد: با شکایت این شهروند تحقیقات آغاز و با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد متهمه زنی است متاهل که با وعده دروغ ازدواج باب آشنایی را با شاکی باز و پس از جلب اعتماد صاحب مغازه از وی کلاهبرداری و متواری شده است.

وی تصریح کرد: با این تحقیقات دستور دستگیری وی صادر و ماموران پلیس آگاهی پس از شناسایی محل سکونت نامبرده در شهر «قزوین» با اخذ نیابت قضایی راهی این استان شدند.

رئیس پلیس آگاهی زنجان افزود: ماموران با حضور در محل سکونت وی دریافتند، که متهم اسباب‌کشی کرده و به «کهریزک» در استان تهران نقل مکان کرده است.

وی خاطرنشان کرد: ماموران پس از سیر مراحل قانونی از آنجا راهی «کهریزک» شده و به محل سکونت متهم اعزام و وی را دستگیر کردند.

طلوعی اظهار داشت: متهم به پلیس آگاهی منتقل که در بازجویی‌های به عمل آمده با ارائه دلایل و مدارک به کلاهبرداری از شاکی با وعده ازدواج اعتراف و از طریق دادسرا روانه زندان شد.

انتهای پیام/2308/ر/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول