اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

موفقیتی دیگر برای پاسگاه انتظامی تنگ سرخ یاسوج

دستگیری باند سارقان مغازه توسط پاسگاه تنگ‌سرخ / اعتراف به 20 فقره سرقت

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری باند سارقان مغازه توسط مأموران پاسگاه تنگ‌سرخ و اعتراف به 20 فقره سرقت خبر داد.

دستگیری باند سارقان مغازه توسط پاسگاه تنگ‌سرخ / اعتراف به 20 فقره سرقت

سرهنگ محمدحسن جعفری‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از متلاشی شدن یک باند سه نفره سرقت و اعتراف آن‌ها به 20 فقره سرقت و شناسایی یک مالخر خبر داد.

این فرمانده انتظامی در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر افزود: پاسگاه انتظامی تنگ‌سرخ در شهرستان بویراحمد دو متهم به سرقت مغازه را به همراه پرونده آن‌ها به پلیس آگاهی استان تحویل داد که مأموران اداره مبارزه با سرقت به تحقیق از آن‌ها پرداختند.

وی ادامه داد: این دو متهم 26 و 27 ساله که هر دو متأهل و معتاد و یکی از آن‌ها نیز سابقه‌دار است در تحقیقات پلیس به سرقت 20 فقره مغازه اقرار کردند و مقداری اموال سرقتی نیز از آن‌ها کشف شد.

جعفری‌نژاد عنوان کرد: به گفته متهمان سرقت‌ها را با همدستی فردی دیگر انجام داده‌اند که مأموران انتظامی در یک عملیات غافلگیر کننده وی را دستگیر کردند و در تحقیقات مشخص شد این متهم 23 ساله مجرد معتاد و سابقه‌دار است.

وی از شناسایی و احضار یک نفر مالخر 25 ساله در این ارتباط خبر داد و گفت: صحنه‌های سرقت با راهنمایی متهمان بازسازی و 20 نفر شاکی نیز شناسایی شدند.

انتهای پیام/2571/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول