اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز صورت گرفت

اعتراض تعمیرکاران اتومبیل سنندج به یک کلاهبرداری

خبرگزاری فارس: ظهر امروز تعمیرکاران اتومبیل با ادعای کلاهبرداری تعاونی‌های مسکن در مقابل دادگستری استان تجمع اعتراض‌آمیز برگزار کردند.

اعتراض تعمیرکاران اتومبیل سنندج به یک کلاهبرداری

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ادعای کلاهبرداری تعاونی‌های مسکن در کشور هر بار از نقطه‌ای سر و صدا می‌کند.

این‌بار نوبت تعمیرکاران اتومبیل شهرستان سنندج بود که به همین بهانه جلوی دادگستری کردستان تجمع کنند.

در همین رابطه رئیس تعاونی مسکن تعمیرکاران اتومبیل می‌گوید: اعضای این تعاونی از سال 80 به حساب هیئت مدیره سابق این تعاونی پول واریز کرده که مدارک آن به شماره 3090 ثبت شده است.

جلال نوری با بیان اینکه مجموع اعضای این تعاونی657 نفر هستند، افزود: این افراد نزدیک به یک میلیارد تومان به حساب تعاونی مسکن پول واریز کردند، در حالی که سال 87 که برای درخواست سند و مدارک زمین‌ها مراجعه کردیم، متوجه شدیم یکی از اعضای هیئت مدیره این تعاونی که اتفاقا از اعضای شورای شهر است، 95 درصد این مبلغ را از حساب تعاونی خالی کرده و با این پول به نام خود زمین خریداری کرده است.

وی محل این زمین‌ها را پشت میدان‌بار شهر سنندج و در محدوده جاده ساحلی عنوان کرد.

رئیس تعاونی مسکن تعمیرکاران اتومبیل با تأکید بر اینکه پس از شکایت اعضا پرونده در دادگاه تشکیل شده و در تاریخ 20 آبان ماه 91 رای بر محکومیت این فرد صادر شده است، افزود: مشخص نیست چرا دادستانی با وجود این محکومیت آشکار هنوز و با گذشت 3 ماه اقدامی در این راستا انجام نداده است.

نوری بسیاری از اعضای این تعاونی را از قشر بسیجیان فعال، خانواده‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان اعلام کرد و گفت: تمام این افراد وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و از مسئولین انتظار پیگیری و احقاق حقوق خود را دارند.

در همین خصوص برخی دیگر از اعضای این تعاونی با بیان گلایه‌های دردمندانه خود این پول را تمام سرمایه و زندگی خود عنوان کرده و افزودند: ما قصد آشوب‌طلبی و بر هم زدن نظم را نداریم و به نظام خود عشق می‌ورزیم اما باید مسئولین به درد اقشار ضعیف که صدای بلندی ندارند برسند.

حال باید منتظر ماند و دید که آیا این‌بار مسئولین ذیربط چه واکنشی نشان داده و چه پاسخی برای این مردم رنج کشیده و مالباخته (بنا به ادعای اعضای این تعاونی) دارند.

انتهای پیام/79012/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول