اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری:

14 فقره سرقت در شهرکرد کشف شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از دستگیری یک سارق حرفه‌ای و کشف 14 فقره سرقت در شهرکرد خبر داد.

14 فقره سرقت در شهرکرد کشف شد

اسرافیل جعفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: نیروی انتظامی بازوی توانمند نظام در برقراری امنیت و آرامش برای مردم کشور است.

وی افزود: نیروهای مسلح، نیروهای ولایی و متعهدی هستند که همواره در راستای حفظ و تقویت منافع نظام تلاش می‌کنند.

جعفری از دستگیری یک سارق حرفه‌ای و کشف 14 فقره سرقت در شهرکرد خبر داد و گفت: در پی وصول چند فقره پرونده سرقت سیم برق، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران انتظامی بخش لاران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با تقویت گشت‌های آشکار و راه‌اندازی گشت‌های پنهان و با انجام چندین نوبت تعقیب و مراقبت نامحسوس در نهایت سارق شناسایی و دستگیر شد.

جعفری تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به 14 فقره سرقت اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی در ادامه از کشف 72 درصد از سرقت‌های انجام گرفته در استان طی سال جاری خبر داد و گفت: این امر با تلاش و همت و ارتباط بین‌بخشی نیروی انتظامی استان با دستگاه‌های نظارتی انجام گرفت.

جعفری با بیان اینکه مردم استان اعتماد و اطمینان ویژه‌ای نسبت به نیروی انتظامی دارند، اظهار داشت: طبق نظرسنجی انجام گرفته میزان اعتماد مردم به کلانتری‌ها و رضایت‌مندی آن‌ها از کارکنان این دستگاه 64 درصد تخمین زده شده است.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری، پلیس 110 را تابلوی نیروی انتظامی و مهم‌ترین عامل در افزایش میزان رضایت‌مندی مردم عنوان کرد و گفت: در همین راستا تقویت این پلیس و همچنین افزایش گشت‌های پلیس 110 در دستور کار جدی این فرماندهی قرار دارد.

انتهای پیام/68004/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول