اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مشهد:

عاملان اصلی سرقت‌های خیابانی در مشهد دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی مشهد گفت: ماموران انتظامی سرکلانتری‌های شرق و غرب مشهد در عملیاتی مشترک و هماهنگ 22 تن از عاملان اصلی سرقت‌های خیابانی را دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کردند.

عاملان اصلی سرقت‌های خیابانی در مشهد دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، احد کریمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز مرحله دیگری از طرح ارتقای امنیت اجتماعی که با تعامل و هماهنگی هدفمند تیم‌های گشت و کنترل سرکلانتری‌های شرق و غرب مشهد انجام می‌شود، اظهار کرد: عاملان اصلی سرقت‌های خیابانی در مشهد دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی افزود: افسران آگاهی کلانتری شهید باهنر مشهد، در اجرای این طرح ضربتی سه زورگیر خشن که با تهدید چاقو از رانندگان خودروهای سواری سرقت می‌کردند را شناسایی و پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس دستگیر کردند.

کریمی خاطر نشان کرد: ماموران کلانتری 33 همچنین جوانی موتورسوار که با تهدید شوکر از شهروندان زیرگیری می‌کرد، یک زورگیری خیابانی که با تهدید چاقو مرتکب سرقت می‌شود، عامل سرقت‌ باطری خودروهای سواری در محدوده شهرک ثامن و سعادت و دو سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار که مرتکب ده‌ها فقره سرقت شده‌اند را در این عملیات دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کردند.

فرمانده انتظامی مشهد یادآور شد: ماموران کلانتری طرق نیز عاملان سرقت‌های شبانه را در حالی‌که با یک دستگاه خودرو وانت‌بار اقدام به توزیع و خرده‌فروشی شیشه و مشروبات الکلی می‌کرد دستگیر و تحقیقات از این متهم که دارای سه فقره سابقه کیفری است آغاز شده است.

وی تصریح کرد:‌ ماموران کلانتری گلشهر مشهد نیز در این عملیات سه سارق خیابانی،‌ یک سارق حرفه‌ای خودروهای سواری،‌ دو زورگیر خشن و دو سارق لوازم داخل خودرو را دستگیر کردند.

کریمی اظهار کرد: ماموران کلانتری قاسم‌آباد نیز در این عملیات غافلگیرانه،‌ دو زن جوان که به آرایشگاه‌های زنانه دستبرد می‌زدند، یک سارق حرفه‌ای خودروهای سواری که هم‌دستی برادرش مرتکب سرقت می‌شد، یک زورگیر سابقه‌دار و سارق وسایل ساختمان‌های در حال ساخت را دستگیر و تحقیقات از آنها آغاز و تلاش برای شناسایی و دستگیری هم‌دستان آنها ادامه دارد.

فرمانده انتظامی مشهد خاطر نشان کرد: ماموران کلانتری سجاد نیز شب گذشته زن و مرد جوانی که با هم‌دستی فرد دیگری اقدام به سرقت دریچه‌های چدنی آب و فاضلاب شهری می‌کردند را هنگام ارتکاب سرقت، ساعت چهار بامداد سوم اسفند ماه دستگیر کردند.

انتهای پیام/70018/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول