اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه خبر داد:

کلاهبرداری حرفه‌ای 550 میلیون ریالی در تربت حیدریه

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه گفت: کلاهبردار حرفه‌ای که اقدام به سرقت 550 میلیون ریال از پست بانک در تربت حیدریه خراسان رضوی کرده بود؛ دستگیر شد.

کلاهبرداری حرفه‌ای 550 میلیون ریالی در تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد محمدامین شاهرخی ظهر امروز در آگاهی انتظامی تربت حیدریه اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیرقانونی از حساب یکی از پست بانک‌های شهرستان دستگیری سارق در دستور کار پلیس قرار گرفت.

شاهرخی بیان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی با استفاده از شگردهای خاص پلیسی و بررسی مدارک و مستندات موجود دریافتند یکی از کارمندان پست بانک با برداشت وجوه هنگفت از واریزی‌های مشتریان و قرار دادن اسناد مثبته قدیمی به جای اسناد واریزی جدید اقدام به کلاهبرداری و سرقت از حساب پست بانک به مبلغ 550 میلیون ریال در ماه‌های گذشته کرده است.

رئیس پلیس شهرستان تربت حیدریه ادامه داد: متهم مذکور که 33 سال داشت در اقدام غافلگیرانه دستگیر که در ابتدا منکر هرگونه سرقتی بود ولی در برابر ادله شواهد و مدارک ارائه شده لب به اعتراف گشود و به سرقت 550 میلیون ریال وجه نقد اعتراف کرد.

انتهای پیام/70009/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول