اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهره‌برداری آبفای همدان خبر داد

سرقت 308 فقره دریچه فاضلاب در همدان / همشهریان در صورت مشاهده گزارش دهند

خبرگزاری فارس: معاون بهره‌برداری آب و فاضلاب استان همدان گفت: در استان همدان 308 فقره دریچه فاضلاب به سرقت رفته که همشریان در صورت مشاهده چنین مواردی موضوع را گزارش دهند.

سرقت 308 فقره دریچه فاضلاب در همدان / همشهریان در صورت مشاهده گزارش دهند

سید هادی حسینی‌بیدار امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اعلام خبر سرقت دریچه‌های فاضلاب در سطح استان همدان اظهار کرد: بر اساس گزارش واصله در سال جاری، سارقان در سطح شهر اقدام به دزدیدن دریچه‌های فاضلاب موجود در معابر کرده‌اند که همین امر موجب تحمیل هزینه‌های خرید و نصب مجدد دریچه‌ها شده است.

وی تصریح کرد: سرقت دریچه‌ها علاوه بر تحمیل هزینه‌هایی بر شرکت آب و فاضلاب همدان، موجب ایجاد خسارت‌های جانی و مالی برای شهروندان در کوچه‌ها و خیابان‌های سطح شهرهای استان می‌شود.

معاون بهره‌برداری آب و فاضلاب همدان بیان داشت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده و هماهنگی با نیروی انتظامی در بعضی از شهرها، موفق به دستگیری برخی از این سارقان شده‌ایم.

وی ادامه داد: در راستای جایگزین کردن همه دریچه‌ها اقدامات لازم صورت گرفته است و در حال پیگیری برای خرید تعدادی دریچه چدن بتن برای نصب و جایگزینی سرقت‌های احتمالی هستیم.

حسینی‌بیدار با بیان اینکه تاکنون 308 فقره سرقت دریچه فاضلاب صورت گرفته است، افزود: در همدان 120 تا 150 فقره، 70 فقره در ملایر، 30 فقره در نهاوند، در اسدآباد 20 فقره، تویسرکان 17 فقره، کبودراهنگ شش فقره، بهار شش فقره و در شهرستان رزن 9 فقره سرقت انجام شده است.

وی خطاب به همشهریان و هم‌استانی‌ها تأکید کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده این گونه موارد، موضوع را به نیروی انتظامی و یا به شرکت آب و فاضلاب اطلاع دهند.

معاون بهره‌برداری آب و فاضلاب همدان یادآور شد: از مردم با فرهنگ تقاضامندیم از ریختن اشیای پلاستیکی، سنگ، خاک، پارچه، بطری‌های یکبارمصرف و یا هر گونه مواد غیر فاضلابی به داخل شبکه و یا آب‌روهای فاضلابی خودداری کنند تا دچار حوادث مربوط به فاضلاب نشویم.

انتهای پیام/89003/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول