اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خطبه‌های نماز جمعه مطرح شد

انتقاد امام جمعه برازجان از افزایش سرقت‌ها در دشتستان

خبرگزاری فارس: امام جمعه برازجان با انتقاد از افزایش سرقت‌ها در دشتستان خواستار برخورد مسئولان با سارقان شد.

انتقاد امام جمعه برازجان از افزایش سرقت‌ها در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوا و پرهیزگاری رزق و روزی انسان را افزایش می‌دهد و خداوند برای شخص متقی ضمانت کرده که او را به کارهای خیر دعوت کند.

وی ادامه با تبریک میلاد امام حسن عسکری(ع) افزود: این امام عظیم‌الشان از هر گونه عیب دور بود و آشنا به غیب بود و بسیار بخشنده بود.

امام جمعه برازجان همچنین با تسلیت سالروز رحلت شهادت‌گونه حضرت معصومه(س) خاطرنشان کرد: امام صادق(ع) فرمودند که ما را در قم حرمی است که هر کس او را زیارت کند بهشت بر او واجب می‌شود و این نشان دهنده اهمیت و جایگاه

حضرت معصومه(س) است.

مصلح با اشاره به حضور بی‌نظیر در راهپیمایی 22 بهمن تصریح کرد: راهپیمایی امسال نمایش بصیرت و موقعیت‌شناسی و ولایت‌مداری مردم بود و دشمن که فکر می‌کرد با تحریم و تهدید مردم را از نظام جدا می‌کند بار دیگر تیرش به سنگ خورد و مردم دشمن را ناکام کردند.

وی اضافه کرد: حمایت از امام(ره) و انقلاب و ولایت کهنه نمی‌شود و مردم در راهپیمایی 22 بهمن این مسئله را اثبات کردند.

امام جمعه برازجان گفت: این راهپیمایی پیامی به مسئولان داشت که قدر انقلاب و نظام و مردم را بدانند و در شرایطی که مردم حاضرند سختی‌ها را تحمل کنند، مسئولان نیز باید از اختلافات پرهیز کنند و برای پیشرفت و آبادانی کشور گام بردارند.

مصلح با اشاره به برگزاری ارزشمند رزمایش الی بیت‌المقدس افزود: این رزمایش در راستای اعلام آمادگی دفاعی بسیجیان در دفاع از ارزش‌ها برگزار شده و علاوه بر پیام همبستگی بسیجیان، هشداری به دشمنان نظام و انقلاب است.

وی به سفر یکروزه رئیس جمهور به روستای چارک اشاره کرد و اظهار داشت: افتتاح همزمان 4 هزار طرح روستایی در سراسر کشور نشان‌دهنده عزم دولت برای توسعه و آبادانی است.

امام جمعه برازجان از افزایش سرقت در دشتستان به عنوان یک معضل نام برد و یادآور شد: دستگاه‌های امنیتی و قضایی باید در امر پیشگیری و همچنین برخورد با متخلفان و سارقان قاطعیت بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/2451/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول