اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی فارس خبر داد

کشف 44 سرقت در شیراز

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی فارس گفت: فردی که اقدام به سرقت وجوه نقد از شهروندان در جلوی بانک می‌کرد دستگیر و 44 سرقت از وی کشف شد.

کشف 44 سرقت در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانده انتظامی استان فارس، سیروس حیدری اظهار داشت: یکی از شهروندان 10 میلیون تومان وجه نقد از بانک در جنوب شیراز، دریافت و هنگامی که قصد جابه‌جا کردن وجوه دریافتی از بانک را داشته در طول مسیر دو نفر سرنشین یک پژو 405 فاقد پلاک جلوی وی را گرفته و پس از ربودن پول‌ها از دست وی، اقدام به فرار می‌کنند.

وی ادامه داد: با همکاری مردم و تلاش ماموران کلانتری 32 گلشن شیراز یکی از سارقان به‌نام «ح – ن»، 25 ساله دستگیر و این سارق برای ادامه تحقیقات، تحویل ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شد.

رئیس پلیس آگاهی فارس افزود: تحقیقات از این سارق آغاز و در بررسی سوابق کیفری وی مشخص شد دارای پنج مورد سابقه کیفری به اتهام سرقت و جرائم مشابه است.

حیدری اضافه کرد: در تحقیقات به‌ عمل آمده از سارق دستگیر شده 44 فقره سرقت با همین روش و با همدستی فردی به‌نام «م – الف» کشف شد.

وی در پایان گفت: صحنه‌های جرم بازسازی و 40 نفر از مال‌باختگان شناسایی شدند و تلاش برای دستگیری هم‌دست وی ادامه دارد.

بر اساس این گزارش همچنین فرمانده انتظامی کازرون گفت: ماموران انتظامی این شهرستان هنگام گشت‌زنی در یکی از جاده‌ها به یک خودرو سمند که از جاده منحرف شده بود مظنون و آن را توقیف کردند.

محسن سروقد ادامه داد: در بازرسی ماموران از این خودرو مقادیر قابل توجهی مشروبات الکلی خارجی و دست‌ساز کشف و راننده آن به‌نام «ک – ح» نیز توسط ماموران دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان منتقل و تحقیقات از وی آغاز شده است.

انتهای پیام/2448/ق/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول