اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کلانتر 151 یافت‌آباد:

به دام افتادن سارقی که با تاکسی از کارگاه‌ها سرقت می‌کرد

خبرگزاری فارس: کلانتر 151 یافت‌آباد گفت: سارقی که با تاکسی از کارگاه‌های جنوب پایتخت سرقت می‌کرد، به دام پلیس افتاد.

به دام افتادن سارقی که با تاکسی از کارگاه‌ها سرقت می‌کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به ‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، عطاءالله سینکایی از دستگیری سارق معتادی که از تعمیرگاه‌های مکانیکی در جنوب پایتخت سرقت می‌کرد، خبر داد و گفت: در بازرسی از خودروی متهم مقادیر قابل توجه‌ای اموال مسروقه نیز کشف و ضبط شده است.

رئیس کلانتری 151 یافت‌آباد به تشریح جزییات این خبر پرداخت و افزود: در پی افزایش سرقت از اماکن خصوصی و مراجعه چند تن از شهروندان ساکن در محدوده‌های شادآباد، یافت‌آباد و خلیج به کلانتری 151 یافت‌آباد مبنی بر اینکه از کارگاه‌هایشان توسط فرد یا افرادی سرقت شده است، مأموران دایره اطلاعات و تجسس کلانتری مسئولیت رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

وی ادامه داد: تحقیقات پلیسی آغاز و تیم‌های گشتی این یگان گشت‌زنی‌های محسوس و نامحسوس خود را از سر گرفتند و این گشت‌ها ادامه یافت تا اینکه واحد گشت کلانتری به خودروی پژو (تاکسی) که بدون راننده و سرنشین مقابل یک ساختمان دولتی پارک شده بود مشکوک شده و درصدد بررسی موضوع برآمدند.

کلانتر 151 یافت‌آباد گفت: همین که مأموران به خودرو نزدیک شدند مشاهده کردند فردی از بالای دیوار پایین آمده و به محض مشاهده مأموران، اقدام به فرار کرد اما متهم با هوشیاری مأموران پس از یک تعقیب و گریز کوتاه پلیسی دستگیر و مورد بازجویی قرار گرفت.

وی که خود را فردی 43 ساله معرفی کرد، ابتدا منکر هرگونه سرقت شد که با بررسی داخل خودرو و کشف اموال سرقتی نظیر مقادیر قابل توجه‌ای کابل برق و کابل مخابرات، دو دستگاه دریل برقی، دو دستگاه سنگ فرز متهم لب به سخن گشود و ضمن اعتراف به بزه انتسابی به مأموران گفت: با خودروی تاکسی متعلق به خودم که کمتر مأموران و شهروندان را به خود جلب می‌کرد از اماکن دولتی و تعمیرگاه‌های مکانیکی محدوده منطقه 18 تهران اقدام به سرقت می‌کردم.

کلانتر 151 یافت‌آباد ادامه داد: در همین حین که مأموران سرگرم بازجویی از متهم بودند شهروندی با مراجعه به واحد گشت، سرقت از مغازه خود را اعلام کرد که پس از مشاهده اموال سرقتی و شناسایی اموال خود و اعتراف متهم به سرقت از مغازه مکانیکی، شکایت شاکی أخذ و اقدامات قانونی در این ارتباط اعمال شد.

این مقام مسئول در پلیس پایتخت با اشاره به اینکه متهم پس از انتقال به کلانتری تحت بازجویی‌های فنی قرار گرفت، اظهار داشت: در خلال بازجویی‌های پلیسی مشخص شد متهم معتاد بوده و به دلیل سرقت مدتی را در زندان نیز بوده است و در هفته‌های اخیر نیز چندین مورد در یافت‌آباد، شادآباد و خلیج اقدام به سرقت کابل برق و وسایل از داخل اماکن عمومی و خصوصی را داشته است.

رئیس کلانتری 151 یافت‌آباد در پایان عنوان کرد: پرونده‌ای در این ارتباط تشکیل و متهم به‌ همراه شکایت‌ها برای کسب دستور به دادسرای ناحیه 18 فرستاده شد که بنا به دستور مقام قضایی جهت کشف مابقی اموال و شناسایی دیگر مالباختگان متهم در اختیار کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت.

انتهای پیام/2462/م/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول