اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مشارکت 40 واحد صنفی صورت می‌گیرد

برگزاری نمایشگاه بهاره در رودسر

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت رودسر از برگزاری نمایشگاه بهاره با مشارکت 40 واحد صنفی در این شهرستان خبر داد.

برگزاری نمایشگاه بهاره در رودسر

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، محمدعلی حسین‌نیا ظهر امروز در جلسه صنعت، معدن و تجارت این شهرستان با اعلام آمادگی برای اجرای برنامه‌های تنظیم بازار بهاره در رودسر اظهار کرد: تاکنون برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای هر چه مناسب‌تر این برنامه‌ها صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در چارچوب این برنامه‌ها نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره با مشارکت 40 واحد صنفی و تولیدی از تاریخ 15 تا 25 اسفند ماه جاری از ساعت 9 صبح تا 9 شب در خیابان گلسار رودسر برگزار می‌شود.

به گفته این مسئول، در نمایشگاه بهاره کالای پرمصرف این ایام به‌ ویژه مواد غذایی و پروتئینی، پوشاک، کیف و کفش و آجیل و خشکبار با تخفیف حداقل پنج تا 15 درصد عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه حدود 30 واحد صنفی رودسر برای برگزاری فروش‌های فوق‌العاده در این شهرستان از تاریخ 15 اسفند ماه تا اوایل فروردین‌ ماه 92 اعلام آمادگی کرده‌اند، تصریح کرد: این واحدها با نصب پلاکارد و اطلاع‌رسانی مناسب در این زمینه اقدام می‌کنند.

حسین‌نیا تصریح کرد: این واحدهای صنفی که عمدتاً عرضه کننده پوشاک، کیف و کفش و مواد غذایی هستند کالای خود را با تخفیف حداقل معادل 10 تا 15 درصد زیر قیمت بازار در این شهرستان عرضه می‌کنند.

وی درباره توزیع میوه شب عید شهروندان رودسری، اضافه کرد: حدود 20 تن سیب و 10 تن پرتقال نیز برای توزیع در این شهرستان در ایام پایانی سال در نظر گرفته شده است که با نرخ مصوب دولتی و با اطلاع‌رسانی قبلی بین شهروندان توزیع می‌شود.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت رودسر، اضافه کرد: مقادیر مناسبی از کالای اساسی نظیر برنج، روغن، گوشت قرمز و گوشت مرغ نیز برای شهرستان رودسر در استان ذخیره‌سازی شده که در صورت کمبود عرضه و یا افزایش قیمت‌ها با هدف تنظیم بازار توزیع می‌شود.

وی از اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز در رودسر خبر داد و خاطرنشان کرد: این طرح با هدف اطمینان از تامین مناسب اقلام اساسی توسط شهروندان، نبود کمبود و نظارت بر روند عرضه کالا و خدمات به منظور مقابله با تخلفات احتمالی از تاریخ 15 اسفند ماه جاری تا 25 فروردین ‌ماه سال 92 به مرحله اجرا در می‌آید.

به گفته حسین‌نیا، در این طرح از تمام امکانات شهرستان رودسر به‌ویژه بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، مجمع امور صنفی و ناظران افتخاری استفاده شده است.

وی یادآور شد: بازرسان مذکور با حضور در سطح بازار، انبار و سردخانه‌های نگهداری کالا، مراکز عرضه خدمات عمومی و واحدهای صنفی بر فعالیت بنگاه‌های اقتصادی، به ‌ویژه عرضه کنندگان کالا و خدمات مورد نیاز ایام پایانی سال و ایام عید نظارت می‌کنند.

انتهای پیام/84002/ز20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول