اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر خبر داد

آغاز نمایشگاه بهاره در ملایر از دهم اسفند ماه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر از افتتاح نمایشگاه بهاره ملایر از دهم اسفند ماه به مدت 10 روز خبر داد.

آغاز نمایشگاه بهاره در ملایر از دهم اسفند ماه

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر داریوش صفاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران ملایر با اشاره به افتتاح نمایشگاه بهاره به مدت 10 روز اظهار داشت: این نمایشگاه همه ساله در پایان سال و با هدف تامین مایحتاج خانواده‌ها برگزار می‌شود.

وی در خصوص غرفه‌های نمایشگاه افزود: 95 غرفه در این نمایشگاه فعالیت خواهند داشت که پنج غرفه مربوط به تنظیم بازار است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر ابراز داشت: غرفه‌ها شامل غرفه‌ فروش پوشاک، کیف و کفش، مواد غذایی و پروتئینی، گوشت مرغ، ماهی، گوشت قرمز، سوغات، آجیل و شیرینی و دیگر مایحتاج ضروری مردم است.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه با حضور شرکت‌های تعاونی و شرکت‌های پخش مواد غذایی و سایر صنوف برگزار می‌شود.

صفاری بیان داشت: در کنار نمایشگاه 10 غرفه نیز به صورت فروش فوق‌العاده کالاهای خود را به مردم ارائه می‌کنند و قیمت کالاهای ارائه شده 10 تا 15 درصد زیر قیمت بازار به همشهریان ارائه می‌شود و شامل غرفه کیف و کفش است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه با همکاری بهداشت، تعزیرات، شهرداری و نیروی انتظامی برگزار می‌شود، افزود: طرح نظارت توسط اکیپ‌های بازرسی همه روزه در این نمایشگاه برقرار است و با هر نوع تخلف برخورد می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر در ادامه به توزیع روزانه 4.5 تن مرغ منجمد از طریق تعاونی‌های روستایی به مردم شهرستان با قیمت مصوب دولتی خبر داد و گفت: این توزیع تا پایان سال ادامه دارد.

وی بیان داشت: در صورت تصویب در این نمایشگاه گوشت و برنج نیز توزیع خواهد شد و تا قبل از آزاد شدن قیمت برنج 800 تن برنج نیز بین مردم در ملایر توزیع شد.

وی محل برگزاری امسال نمایشگاه پاییزه ملایر را سالن ورزشی خیابان ولیعصر (عج) عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه به مدت 10 روز از 10 تا 20 اسفند ماه آماده خدمات به همشهریان است و ساعت بازدید نمایشگاه نیز از8 صبح تا 20 شب خواهد بود.

انتهای پیام/89013/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول