اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

برپایی نمایشگاه‌های بهاره از دهم اسفندماه

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا و فروش بهاره از دهم اسفندماه برپا می‌شود.

برپایی نمایشگاه‌های بهاره از دهم اسفندماه

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد عصر امروز در جلسه کمیسیون تنظیم بازار اردبیل که با حضور جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی در استانداری برگزار شد، بر اطلاع‌رسانی به موقع قیمت‌ها جهت تنظیم بازار و رفاه حال مردم تاکید کرد و اظهار داشت: مقدار یک‌هزار و 100 تن مرغ در کشتارگاه‌های استان ذخیره‌سازی شده است.

وی تصریح کرد: در سایه این امر امیدواریم مردم در تهیه و تأمین مرغ گوشتی خود در مضیقه نباشند بطوریکه مرغ منجمد با قیمت هر کیلویی 4 هزار و 600 تومان و مرغ گرم 5200 تومان بین مردم توزیع می‌شود.

نیکزاد از افزایش 80 درصدی جوجه‌ریزی در استان طی سال‌جاری خبر داد و گفت: با توجه به نیاز گوشت مرغ و مصرف آن در بین عامه مردم ضروری است دستگاه‌های مرتبط راهکارهای مناسبی را در مورد جلوگیری از خروج آن از استان اقدامات لازم را انجام دهند.

وی از دستگاه‌های دخیل خواست تا در تأمین و توزیع هر چه بیشتر اقلام مورد نیاز و اساسی مردم از قبیل مرغ، گوشت قرمز و سایر مایحتاج برنامه‌ریزی دقیق داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس کمیسیون تنظیم بازار استان از برگزاری نمایشگاه‌های بهاره یا عرضه مستقیم کالاهای ضروری مردم از 10 اسفند در سطح استان خبر داد.

نیکزاد اضافه کرد: برای عرضه مستقیم کالا و اقلام مورد نیاز مردم با مشارکت و همکاری دستگاه‌های مربوط نمایشگاه‌هایی با هدف تنظیم بازار و طرح نظارتی برگزار می‌شود.

استاندار اردبیل توزیع میوه شب عید مردم از 23 اسفند تا 15 فروردین سال 92 در سطح استان را یادآور شد و بیان کرد: مقدار یک‌هزار تن سیب و یک‌هزار و200 تن پرتقال تأمین و ذخیره‌سازی شده که در مراکز تعیین شده بین مردم توزیع می‌شود و هیچ‌گونه مشکلی در این راستا وجود ندارد.

نیکزاد یادآور شد: به منظور ایجاد ثبات نسبی و جلوگیری از افزایش بی‌رویه و خودسرانه قیمت‌ها از سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره کل تعزیرات حکومتی استان خواسته‌ایم بازرسی و نظارت مستمر را بر عملکرد واحدهای تولیدی، خدماتی و توزیعی انجام دهند تا مردم بتوانند با آرامش خاطر در پایانی سال اقلام مورد نیاز خود را تهیه کنند.

وی گفت: آنچه که در این زمینه باید توجه داشته باشیم حفظ آرامش بیشتر و جلوگیری از التهابات کاذب است که ممکن است آسیب‌ها و نگرانی‌ها را به وجود آورد که انتظار می‌رود در این زمینه از برخی اقدامات نامناسب و نامطلوب جلوگیری شود.

انتهای پیام/62004/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول