اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

29 بهمن تا 5 اسفندماه 1391

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ویژه فروش بهاره در مشهد

خبرگزاری فارس:نایب رئیس مجمع امور صنفی و توزیعی مشهد گفت: از 29 بهمن تا 6 اسفند ماه امسال نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ویژه فروش بهاره در مشهد دایر است.

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ویژه فروش بهاره در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، ابوالقاسم کاشفی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نخستین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا از تاریخ 29 بهمن ماه در نمایشگاه نخریسی آغاز به کار کرده است.

نایب رئیس مجمع امور صنفی توزیعی و خدماتی مشهد افزود: همشهریان می‌توانند تا شش اسفند ماه از ساعت 16 تا 22 از این نمایشگاه بازدید کنند.

کاشفی با اشاره به فعالیت حدود 80 غرفه در نخستین نمایشگاه فروش بهاره خاطر نشان کرد: قماش و منسوجات، کیف و کفش، لوازم خانگی، مواد غذایی، آجیل و خشکبار، مواد شوینده و سایر مایحتاج عمومی از جمله کالاهایی است که با 15 درصد تخفیف در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: دومین نمایشگاه فروش بهاره نیز از تاریخ 18 لغایت 27 اسفند ماه با شرکت حدود هزار واحد صنفی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.

نایب رئیس مجمع امور صنفی توزیعی و خدماتی مشهد در ارتباط با تایید صلاحیت واحدهای صنفی و اجناس عرضه شده در این نمایشگاه اظهار کرد: تایید صلاحیت واحدهای صنفی و قیمت‌گذاری نمونه کالا‌ها با هماهنگی اتحادیه‌های ذی‌ربط و کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان انجام شده است.

کاشفی یادآور شد: فروش هرگونه کالای قیمت‌گذاری نشده توسط غرفه‌داران در نمایشگاه‌های فروش بهاره تخلف محسوب شده و با متخلفان مطابق قوانین برخورد می‌شود.

انتهای پیام/70001/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول