اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره صنعت،معدن و تجارت رودبار خبر داد

برپایی دو نمایشگاه بهاره در رودبار

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت رودبار از برپایی دو نمایشگاه عرضه مستقیم کالا «بهاره» در این شهرستان خبر داد.

برپایی دو نمایشگاه بهاره در رودبار

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، اسرافیل وهاب‌زاده ظهر امروز در جلسه صنعت، معدن و تجارت این شهرستان با اشاره به برپایی نمایشگاه بهاره در رودبار، اظهار کرد: 60 واحد صنفی و تولیدی در برگزاری این دو نمایشگاه عرضه مستقیم کالا نقش دارند.

وی زمان برپایی نمایشگاه را از تاریخ 12 اسفند امسال عنوان کرد و افزود: این نمایشگاه در شهر رودبار سالن شهید پورابراهیم با 35 غرفه و دومین نمایشگاه در منطقه توتکابن جنب شهرداری با 25 غرفه دایر می‌شود.

این مسئول از شهروندان رودباری خواست تا در ایام برگزاری نمایشگاه‌های مذکور از ساعت 9 صبح تا هفت شب از آن ها بازدید کرده و کالای مورد نیاز خود را با تخفیف حداقل معادل پنج تا 15 درصد زیر قیمت بازار خریداری کنند.

وی ادامه داد: همزمان با برگزاری نمایشگاه‌های بهاره تعداد 51 واحد صنفی عرضه کننده پوشاک، کیف و کفش، مواد غذایی، میوه و تره‌بار و مواد پروتئینی فروش فوق‌العاده برگزار می‌شود.

به گفته وهاب‌زاده، این واحدها با نصب پلاکارد و اطلاع‌رسانی نسبت به عرضه کالای خود با پنج تا 10 درصد تخفیف اقدام می‌کنند.

وی درباره توزیع میوه شب عید در رودبار، خاطرنشان کرد: در راستای برنامه‌های تنظیم بازار بهاره، برنامه‌ریزی برای جذب و توزیع 100 تن پرتقال و 50 تن سیب صورت گرفته که با نرخ مصوب دولتی در ایام پایانی سال بین شهروندان توزیع می‌شود.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت رودبار اضافه کرد: مقادیر کافی از دیگر اقلام ضروری به‌ویژه برنج، روغن، شکر، گوشت قرمز و مرغ نیز برای توزیع در شهرستان ذخیره شده که در شرایط کمبود و یا افزایش بی‌رویه قیمت‌ها برای تنظیم بازار عرضه می‌شود.

وی از اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز با هدف کنترل و نظارت بر بازار و نیز حصول اطمینان از تامین مناسب کالای مصرفی توسط شهروندان در ایام پایانی سال خبر داد.

وهاب‌زاده یادآور شد: این طرح نظارتی با مشارکت بالغ بر 30 نفر از بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، مجمع امور صنفی و ناظران افتخاری در شهرستان رودبار اجرا می‌شود.

به گفته وی، در این طرح بازرسان مذکور با حضور بیشتر در سطح بازار و بازرسی از روند عرضه کالا و خدمات با تخلفات احتمالی مقابله می‌کنند.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت رودبار از شهروندان این شهرستان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف در عرضه کالا و خدمات مراتب را از طریق سامانه 124 ستاد خبری این اداره و یا از طریق سامانه‌های بازرسی اصناف رودبار اعلام کنند.

انتهای پیام/84001/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول