اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست صنعت، معدن و تجارت صومعه‌سرا خبر داد

برپایی نمایشگاه بهاره در صومعه‌سرا

خبرگزاری فارس: سرپرست صنعت، معدن و تجارت صومعه‌سرا از برپایی نخستین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا «بهاره» در این شهرستان خبر داد.

برپایی نمایشگاه بهاره در صومعه‌سرا

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، محسن آهنی بعد از ظهر امروز در جلسه صنعت، معدن و تجارت این شهرستان زمان برگزاری نخستین نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره امسال را با حضور 70 واحد صنفی و تولیدی از تاریخ پنجم اسفند ماه جاری در بلوار شهید بهشتی صومه‌سرا عنوان کرد.

وی افزود: شهروندان می‌توانند از ساعت 9 صبح تا 9 شب کالای مورد نیاز خود به‌ویژه مواد غذایی، آجیل و خشکبار، پوشاک، کیف و کفش و محصولات پروتئینی را با تخفیف معادل 5 تا 15 درصد زیر قیمت بازار تهیه کنند.

این مسئول با اشاره به برگزاری فروش فوق‌العاده در صومعه‌سرا اذعان کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام پایانی سال، تعداد 22 واحد صنفی در زمینه عرضه خواروبار، پوشاک، کیف و کفش، قنادی و قصابی در این شهرستان برای برگزاری فروش فوق‌العاده اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی تصریح کرد: این واحدها با اطلاع‌رسانی از طریق نصب پرده و پلاکارد عمدتاً از تاریخ پنجم اسفند ماه اقدام به برگزاری فروش فوق‌العاده کرده و کالای خود را حداقل با 10 درصد تخفیف عرضه می‌کنند.

آهنی درباره توزیع میوه شب عید، خاطرنشان کرد: برای سهولت تامین میوه شب عید شهروندان صومعه‌سرایی مقدار 30 تن پرتقال و 20 تن سیب برای ایام پایانی سال در نظر گرفته شده که با اطلاع رسانی و اعلام قبلی با نرخ مصوب دولتی در سطح شهرستان توزیع می‌شود.

به گفته وی، برنج به میزان 60 تن، روغن نباتی 40 تن و شکر نیز 20 تن برای توزیع در صومعه‌سرا ذخیره شده که در شرایط کمبود و یا افزایش قیمت این کالا در بازار عرضه می‌شود.

سرپرست صنعت، معدن و تجارت صومعه‌سرا، اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز را از دیگر اقدام‌های این اداره برای تنظیم بازار شب عید در شهرستان دانست و تصریح کرد: در این راستا بازرسان اداره به همراه بازرسان مجمع امور صنفی، تعزیرات حکومتی و نیز ناظران افتخاری با حضور بیشتر در سطح بازار بر روند عرضه کالا و خدمات نظارت می‌کنند.

وی هدف اصلی اجرای طرح نظارتی را مقابله با تخلفات و اخلالگری در عرضه کالا و خدمات نامید و خاطرنشان کرد: در این زمینه از تمام شهروندان می‌خواهیم با اعلام موارد تخلفات به سامانه 124 ستاد خبری این اداره ما را در کنترل و نظارت بر بنگاه‌های اقتصادی به ویژه در این ایام یاری کنند.

انتهای پیام/84003/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول