اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی خبر داد

بهره‌گیری 95 درصدی از تولیدات داخلی در نمایشگاه‌های بهاره

خبرگزاری فارس: معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از بهره‌گیری 95 درصدی تولیدات داخلی در نمایشگاه‌های بهاره سال جاری خبر داد.

بهره‌گیری 95 درصدی از تولیدات داخلی در نمایشگاه‌های بهاره

محمد دهقان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با بیان اینکه حمایت از تولیدات داخلی با توجه به فرمایشات رهبری، ‌یکی از اهداف اصلی برگزاری نمایشگاه‌های بهاره سال جاری در آذربایجان غربی است، اظهار داشت: کاهش قیمت، جلوگیری از تخلفات اقتصادی، تخلفات واحدهای تولیدی و کنترل قیمت بازار از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه‌های بهاره در استان را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه تمام اقلام ضروری و سبد خانوار در قالب یک نمایشگاه به عنوان نمایشگاه بهاره در ایام پایانی سال در شهرهای استان با تخفیف 5 تا 15 درصد در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد، افزود: صرفه‌جویی و جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان در این نمایشگاه‌ها به دلیل جمع‌آوری تمام نیازهای شهروندان در محیط یک نمایشگاه از دیگر اهداف مهم برپایی این نمایشگاه‌ها را به خود اختصاص داده است.

دهقان با بیان اینکه نمایشگاه بهاره در شهرهای مختلف آذربایجان غربی از ابتدای اسفندماه کار خود را آغاز کرده‌اند، تصریح کرد: نمایشگاه بهاره در ارومیه از 5 اسفندماه در محل نمایشگاه‌های دایمی استان واقع در پارک جنگلی ارومیه با 100 غرفه آغاز به کار خواهد کرد.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی کالاهای اساسی، برنج، گوشت قرمز، روغن، مرغ منجمد، آجیل و شیرینی، پوشاک و غیره را از جمله اقلامی دانست که در این فروشگاه‌ها در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه نمایشگاه‌های بهاره آذربایجان غربی تا پایان اسفندماه دایر خواهند بود، خاطر نشان کرد: این نمایشگاه‌ها از ساعت 9 صبح تا 10 شب و به صورت همه روزه آماده ارائه خدمات به همشهریان و مردم استان است.

دهقان تعداد نمایشگاه‌های بهاره استان را 18 نمایشگاه در قالب 700 غرفه عنوان کرد.

انتهای پیام/61009/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول