اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار آمل خبر داد

12 اسفند آغاز به کار نمایشگاه بهاره آمل

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار آمل گفت: نمایشگاه بهاره آمل از 12 اسفند آغاز به کار می‌کند و تا 25 اسفند ادامه خواهد داشت.

12 اسفند آغاز به کار نمایشگاه بهاره آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سیدجعفر رسولی صبح امروز در ستاد تنظیم بازار با اشاره به این‌که در روزهای پایانی سال افزایش تقاضا برای کالاها صورت می‌گیرد، گفت: این افزایش تقاضا موجب بالا رفتن کاذب قیمت‌ها می‌شود.

وی با بیان این‌که در این برهه از زمان باید نظارت بر بازار در دستور کار قرار گیرد، افزود: برگزاری نمایشگاه بهاره می‌تواند بخشی از تقاضاهای مردم به کالاها را پاسخ دهد.

رسولی با اعلام این‌که نمایشگاه بهاره آمل از 12 اسفند تا 25 اسفند تشکیل می‌شود، اظهار داشت: در این نمایشگاه‌ها باید به محتوای کالاهای عرضه شده توجه شده و کالای مرغوب در اختیار شهروندان قرار گیرد.

وی با اشاره به این‌که کالاهای مورد نیاز مردم در روزهای پایانی سال باید در این نمایشگاه در دسترس شهروندان قرار گیرد، تصریح کرد: در روزهای آینده بازار نظارت دقیقی می‌خواهد.

معاون فرماندار آمل با بیان این‌که بازرسان اصناف در صورتی که متخلفان اصول را رعایت نکنند با آنان برخورد می‌کنند، گفت: نظارت جدی بر بازار در روزهای اخیر در دستور کار دولت قرار گرفته است و این نظارت‌ها به صورت ملی پیگیری می‌شود.

وی با تأکید بر این‌که می‌توان با حمایت از برخی بخش‌ها، تقاضاها را هدایت کرد، تصریح کرد: می‌توان با حمایت فروشندگان ماهی مردم را به سوی این ماده غذایی هدایت کرد.

رسولی با بیان این‌که منع صادرات مرغ و پسته می‌تواند تا حدودی نیازهای کشور را برطرف کند، تصریح کرد: افزایش قیمت برخی کالاها کاذب است که برای کاهش آن باید راهکارهایی اندیشیده شود.

انتهای‌پیام/86011/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول