اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان خبر داد

برپایی نمایشگاه بهاره در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از برپایی نمایشگاه بهاره در این شهرستان از 15 تا 25 اسفندماه امسال خبر داد.

برپایی نمایشگاه بهاره در دشتستان

ابوالقاسم محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار کرد: شهرستان دشتستان از حیث فعالیت در عرصه‌های صنعتی و تجاری موقعیتی خاص در استان بوشهر دارد و ظرفیت‌های بالایی را در این عرصه در خود جای داده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: بالغ بر هشت هزار واحد صنفی در این شهرستان به فعالیت تجاری اشتغال دارند و 25 اتحادیه صنفی مختلف در سطح دشتستان در حال ارائه خدمات هستند.

محمدزاده قالیبافی را یکی از صنایع فعال دشتستان دانست و اضافه کرد: در حال حاضر بالغ بر دو هزار بافنده در سطح شهرستان دشتستان در صنعت قالیبافی اشتغال دارند و اداره صنعت، معدن و تجارت نیز فعالان این صنعت را مورد حمایت قرار داده است.

وی اضافه کرد: فعالیت‌های 150 واحد صنعتی و معدنی، کارخانه سیمان دشتستان، کارخانه آرد دشتستان، کشتارگاه‌ها و سردخانه‌های نگهداری مواد غذایی از ظرفیت‌های تجاری ارزشمندی بوده که شهرستان دشتستان داراست.

*دشتستان توانایی تامین مواد غذایی استان را دارد

این مسئول با تاکید بر اینکه شهرستان دشتستان قابلیت تامین مواد غذایی استان را دارد، گفت: میدان بزرگ میوه و تره‌بار دشتستان از زیرساخت‌های مهمی است که در این شهرستان وجود دارد و از این حیث قابلیت تامین مواد غذایی استان را داریم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان خاطرنشان کرد: حمایت مسئولان از صنایع این شهرستان و تلاش برای توسعه زیرساخت‌های بخش بازرگانی داخلی و کمک به بحث‌های آمایشی و تجاری دشتستان ضروری است.

محمدزاده ادامه داد: نظارت بر وضعیت بازار و تامین کالاهای ضروری مورد نیاز مردم همواره مورد تاکید فرماندار و امام جمعه ارزشی دشتستان بوده و اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان از تمامی ظرفیت‌ها برای تحقق این امر بهره برده است.

وی به برپایی نمایشگاه بزرگ بهاره در شهرستان دشتستان اشاره کرد و افزود: پیرو تصمیم‌های کارگروه تنظیم بازار شرکت نمایشگاه‌های استان بوشهر در ایام پایانی سال به‌ منظور تأمین نیازها و مایحتاج مردم، نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در سراسر استان را برگزار می‌کند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان گفت: این نمایشگاه از 15 تا 25 اسفندماه در این شهرستان برگزار می‌شود و واحدهای تولیدی با مشارکت اصناف، کالاهای مشمول تنظیم بازار نظیر مرغ، گوشت قرمز و ... را توزیع خواهند کرد.

محمدزاده اظهار کرد: در این ارتباط با فرماندار دشتستان دیدار داشته‌ایم و وی قول مساعد همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان به‌ منظور برگزاری هرچه بهتر این نمایشگاه را داده‌ است.

وی ادامه داد: هفته گذشته مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با همراهی معاونین خود از واحد پلیمر شهرستان دشتستان بازدید کردند و به بررسی مسائل و مشکلات این واحد صنعتی پرداختند.

محمدزاده گفت: در این بازدید قول مساعد مدیر‌کل در زمینه تلاش برای رفع مشکل نقدینگی و پیگیری از طریق سیستم بانکی، صندوق توسعه ملی و طرح صیانت از تولید در سطوح استانی و وزارتخانه‌ای را شاهد بودیم.

انتهای پیام/2451/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول