اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی همدان خبر داد

استقرار 260 غرفه در نمایشگاه بهاره همدان/ تخفیف 15 درصدی کالاها

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی همدان از استقرار 260 غرفه در نمایشگاه بهاره همدان خبر داد و گفت: کالاهای عرضه شده تخفیف 15 درصدی دارند.

استقرار 260 غرفه در نمایشگاه بهاره همدان/ تخفیف 15 درصدی کالاها

حمیدرضا فرسایی‌وحید در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا و محصولات نوروزی در همدان اظهار داشت: امسال مناسب‌سازی قیمت‌ها و کیفیت‌بخشی به کالاها مهم‌ترین هدف برگزاری این نمایشگاه در همدان است.

وی ادامه داد: براساس نظرسنجی‌هایی که از برگزاری نمایشگاه پائیزه و بهاره در سال گذشته به عمل آمد، متوجه شدیم که مردم از نحوه برخورد نامناسب برخی غرفه‌داران گلایه‌مند هستند و به همین دلیل، امسال به نوعی غرفه‌داران را رصد کرده و برای آنها کلاس آموزشی گذاشته‌ایم.

رئیس مجمع امور صنفی همدان با اشاره به لباس فرم غرفه‌داران خانم (مقنعه سورمه‌ای) و آقا (پیراهن توسی) برای نخستین‌بار در نمایشگاه بهاره خاطرنشان کرد: نصب کارت شناسایی عکس‌دار نیز از ملزومات لباس فرم غرفه‌داران است تا از ورود افراد بدون شناسنامه به غرفه و برای فروشندگی ممانعت شود.

وی با تأکید بر اینکه تشدید بازرسی اصناف در نمایشگاه بهاره امسال هدف اصلی است، تصریح کرد: بازرسان نیز با لباس‌های فرم در محل حضور دارند.

فرسایی‌وحید گفت: در نمایشگاه بهاره امسال، غرفه رسیدگی به شکایات مستقر خواهد شد و در این مکان نیز تشکیل پرونده و رسیدگی به تخلفات انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه حدود 260 غرفه در نمایشگاه بهاره امسال فعال می‌شوند، بیان داشت: حدود 15 درصد از این تعداد در اختیار تولیدکنندگان قرار خواهد گرفت و کالاهای عرضه شده نیز تخفیف 15 درصدی خواهند داشت.

رئیس مجمع امور صنفی همدان در پایان ابراز داشت: در نمایشگاه عرضه کالا و پوشاک امسال، کالاها درجه‌بندی یک یا دو دارند که نشان از کیفیت کالا است.

انتهای پیام/89004/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول