اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین خبر داد

افتتاح نمایشگاه بهاره در قزوین

خبرگزاری فارس: معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: نمایشگاه بهاره با هدف عرضه مستقیم کالاهای ضروری در شب عید به مردم در استان قزوین افتتاح می‌شود.

افتتاح نمایشگاه بهاره در قزوین

حسن رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: نمایشگاه بهاره با هدف عرضه مستقیم کالاهای ضروری به مردم به مناسبت نوروز سال 92 در استان قزوین افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه بهاره با هدف عرضه مستقیم کالاهای ضروری و اساسی مردم با قیمت‌های مناسب در شب عید در قزوین افتتاح می‌شود، اذعان داشت: افتتاح این نمایشگاه از مهم‌ترین برنامه‌های تنظیم بازار برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها به ویژه در ایام پایان سال جاری است.

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین با بیان اینکه نمایشگاه بهاره در قزوین به مدت 10 روز افتتاح می‌شود، عنوان کرد: این نمایشگاه از 16 تا 25 اسفند ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی این استان دایر می‌شود.

رحیمی با اشاره به اینکه در نمایشگاه بهاره کالاهای اساسی و ضروری مردم از جمله مرغ و گوشت تازه و منجمد، برنج و روغن با قیمت‌های مناسب عرضه می‌شود، ابراز داشت: عرضه میوه و تره‌بار، خشکبار، کیف، کفش،‌ مواد غذایی و پروتئینی، منسوجات، شکلات، شیرینی و مواد شوینده با تخفیف 10 تا 20 درصد از دیگر کالاهای این نمایشگاه است.

وی متذکر شد: علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 15 تا 22 از نمایشگاه عرضه مستقیم کالای فروش بهاره در سال 92 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی (ره) جنب صدا و سیما بازدید کنند و کالاهای مورد نیازشان را در شب عید خریداری کنند.

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اظهار داشت: بازرسان با حضور در نمایشگاه بهاره بر قیمت و کیفیت کالاهایی که به مردم عرضه و توزیع می‌شود نظارت می‌کنند و در صورت مشاهده فروشندگان متخلف با آنان برخوردهای لازم را انجام می‌دهند.

این مسئول متذکر شد: نمایشگاه بهاره هر سال در شهرستان‌های آبیک، تاکستان، البرز، بویین‌ زهرا و قزوین با هدف تنظیم قیمت کالاهای ضروری مردم در شب عید افتتاح می‎شود تا مردم اقلام مورد نیازشان را آسان‌تر خریداری کنند.

وی ابراز داشت: نمایشگاه بهاره در شهرستان‌های تاکستان از تاریخ هشتم تا 18 اسفند واقع در محوطه شهربازی این شهرستان، آبیک از تاریخ یازدهم تا 20 اسفند واقع در ورودی این شهرستان جنب میدان مادر در بازار آفتاب، بویین‌زهرا از تاریخ هفدهم تا 26 اسفند واقع در محوطه ترمینال این شهرستان و البرز از تاریخ ششم تا 15 واقع در الوند در فلکه لاله این شهرستان دایر است که علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 15 تا 22 از این نمایشگاه‌ها بازدید کنند.

انتهای پیام/77009/و30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول