اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور نظارت بر عرضه مواد پروتئینی

کارشناسان دامپزشکی در نمایشگاه بهاره گچساران استقرار می‌یابند

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه دامپزشکی گچساران با اشاره به تشدید طرح فعالیت‌های نظارتی دامپزشکی در ایام پایانی سال گفت: نظارت این شبکه در نمایشگاه بهاره با حضور و استقرار کارشناسان دامپزشکی در یک غرفه از نمایشگاه صورت می‌گیرد.

کارشناسان دامپزشکی در نمایشگاه بهاره گچساران استقرار می‌یابند

حمید رضا گوهرگانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در راستای سلامت مردم، مسافران و گردشگران نوروزی برنامه‌های بهداشتی و نظارتی دامپزشکی از 20 اسفند آغاز و تا 20 فروردین ماه ادامه دارد.

تشدید اکیپ‌های نظارت دامپزشکی گچساران در ایام نوروز

وی ابراز داشت: در ایام نوروز و روزهای پایانی سال تقاضای مردم برای خرید مواد پروتئینی و لبنی و سایر مواد غذایی افزایش می‌یابد.

رئیس شبکه دامپزشکی گچساران افزود: در این راستا نقش دستگاه‌های نظارتی برای کنترل جریان عرضه مواد غذایی و جلوگیری از تخلفات احتمالی در این زمینه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

گوهرگانی یادآور شد: شبکه دامپزشکی گچساران همانند دیگر دستگاه‌های بهداشتی و نظارتی، فعالیت‌های خود را در زمینه نظارت بر عملکرد واحدهای تولید و توزیع مواد پروتئینی تشدید می‌کند.

وی با اشاره به آغاز طرح تشدید نظارت شبکه دامپزشکی گچساران در این ایام بیان داشت: اکیپ‌های سیار و ثابت متشکل از کارشناسان دامپزشکی در این ایام کار نظارت بر مراکز عرضه مواد خامی، کبابی‌ها، رستوران‌های برون‌شهری و درون‌شهری و تالارها را انجام می‌دهند.

گوهرگانی ابراز داشت: حضور دامپزشکی در اماکن توزیع مواد غذایی و پروتئینی‌ ارتقای سطح بهداشت عمومی جامعه را در پی دارد.

استقرار کارشناسان دامپزشکی در نمایشگاه بهاره گچساران

رئیس شبکه دامپزشکی گچساران با اشاره به برگزاری نمایشگاه بهاره در این شهرستان خاطرنشان کرد: اکیپ شبکه دامپزشکی در محل این نمایشگاه نیز مستقر است.

گوهرگانی تصریح کرد: کار بازرسی و نظارت این شبکه در نمایشگاه بهاره با حضور و استقرار کارشناسان دامپزشکی در یک غرفه از این نمایشگاه صورت می‌گیرد.

وی از مردم خواست تا هنگام مصرف فرآورده‌های خام دامی از خرید و مصرف فرآورده‌های دامی بدون مهر دامپزشکی خودداری کنند.

گوهرگانی خرید از فروشگاه‌های معتبر دارای مجوز بهداشتی را امری مهم و مؤثر در پیشگیری از مصرف گوشت‌ و مواد پروتئینی غیربهداشتی عنوان کرد.

وی لزوم دارابودن برچسب معتبر، عدم خرید گوشت چرخ کرده از قبل آماده شده در بسته‌بندی متفرقه را ضروری دانست.

انتهای پیام/82014/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول