اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پارس‌آباد:

رؤسای 3 قوه اطاعت محض از ولایت فقیه داشته باشند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان پارس‌آباد گفت: رؤسای سه قوه باید تبعیت عملی از ولایت فقیه و فرمایش اخیر مقام معظم رهبری در ایجاد وحدت و همدلی بیشتر داشته باشند.

رؤسای 3 قوه اطاعت محض از ولایت فقیه داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی علوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر پارس‌آباد با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری و تذکرات معظم‌له به رؤسای سه قوه اظهار داشت: در فضایی که دشمن دوست دارد، مسئولان و مردم در مسیر دو دستگی، تفرقه و نفاق گام بردارند، شایسته‌ترین تدبیر آن است که همدل و متحد باشیم تا بار دیگر شاخ استکبار و ایادی داخلی آنها را بشکنیم.

وی ادامه داد: در سایه همدلی و تلاش و پشتکار مسئولان مشکلات مردم رفع شده و نگرانی‌ها از بابت برخی مشکلات و نارسایی‌های اقتصادی به حداقل می‌رسد.

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد خاطرنشان کرد: ضرورت دارد که در روزهای پایانی سال مسئولان در تنظیم بازار کوشش کنند تا مردم با دغدغه کمتر خرید‌های خود را انجام داده و ارزاقشان را تهیه کنند.

علوی تصریح کرد: در تنظیم بازار باید حال محرومان و رفع نیازمندی آنها بیشتر مورد توجه قرار گیرد، چراکه امروز میدان و عرصه برای کار و تلاش بیشتر و حل مشکلات اقتصادی با هدایتگری‌های مقام معظم رهبری مهیا است.

این مسئول عنوان کرد: این اجحاف در حق نیازمندان است که با چندین برابر نرخ نسبت به گذشته کالاهای اساسی خود را تأمین کنند، چراکه ضروری است با تدبیر عالمانه بکوشیم تا مشکلات و نارسایی‌های اقتصادی به حداقل برسد و مردم در آستانه عید نوروز دغدغه کمتری در این زمینه داشته باشند.

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد برخورد قاطعانه با اخلالگران نظام اقتصادی را ضروری دانست و یادآور شد: آنچه که در این زمینه مهم و اساسی به نظر می‌رسد، برخورد قاطع با سودجویانی است که تنها به فکر جیب خود هستند.

علوی، فرا رسیدن هشت اسفندماه (هفته امور تربیتی) را گرامی داشت و افزود:‌ نقش معلم دلسوز و پدر و مادر فهیم در تربیت صحیح فرزندان، نقش شاخص و ممتازی است که همیشه مورد توجه اسلام و مکتب حیات‌بخش نبوی بوده است.

وی، ایجاد فضای سالم تربیتی را برای نسل آینده جزو ضروریت‌ها توصیف کرد و اذعان داشت: کشور ما امروز بیش از هر زمان دیگر مورد تهدید و هجمه فرهنگی و جنگ نرم دشمنان است که برای برون رفت از این تنگنای تربیتی باید اصول ارزشمند تربیت صحیح را مدنظر قرار دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه شهرستان پارس‌آباد در پایان خطبه‌های نماز جمعه، محور قرار دادن تربیت دینی و اخلاق‌مدارانه اسلامی را جزو ضروریت‌ها توصیف کرد و از والدین خواست فرزندان خود را بیش از گذشته با مفاهیم و مبانی ارزشی اسلام آشنا کنند.

انتهای پیام/62003/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول