اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین:

ایران با تکیه بر ولایت مطلقه فقیه ‌هرگز تسلیم فشارهای آمریکایی‌ها نمی‌شود‌

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با رد شدید پیشنهاد مذاکره آمریکایی‌ها گفت: منظور آمریکایی‌ها از مذاکره این است که هرچه می‌نویسند ما امضا کنیم.

ایران با تکیه بر ولایت مطلقه فقیه ‌هرگز تسلیم فشارهای آمریکایی‌ها نمی‌شود‌

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی شب گذشته در درس اخلاق که در بیت ایشان برگزار می‌شود ضمن تسلیت وفات حضرت فاطمه معصومه (س) اظهار داشت: وجود حرم این بانوی بزرگوار و بردار شریفشان در کشور ما موجب برکات فراوانی برای این مرز و بوم است، ایران طی سال‌های متمادی که زیر هجمه قدرت‌های بزرگ استکباری قرار داشته است همچنان با صلابت و قدرت و عزت در جهان سر افرازی می‌کند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین گفت: بخش اعظمی از این عزت به‌دلیل وجود حرم این دو بزرگوار در خاک کشور ما و اعتقاد قلبی و ارادت مردم شیعه ما به ائمه عصمت و طهارت علیهم‌السلام است.

امام جمعه ورامین با اشاره به حدیث «سلسلة الذهب» از امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: حضرت فرمودند «کلمه لا اله الا الله حصنی فمن دخل حصنی امن من عذابی. بشروطها و انا من شروطها؛ ولایت و وجود مطهر ائمه معصومین از شروط ورود به دژ محکم الهی هستند» و مردم ما همواره حب و ولایت ائمه را در دل و جان خود پرورش داده‌اند و به همین دلیل هیچ‌گاه زیر بار ذلت و خواری سلطه قدرتمندان عالم نرفته‌اند.

وی در ادامه عنوان کرد: وجود رهبر دینی و ولایت حتی در زمان غیبت کبری نیز برکات فراوانی برای این کشور داشته است که به وسیله انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران نهادینه شد، امروز قدرتمندان و زورگویان جهان جایی برای زورگویی در این کشور نمی‌بینند، آمریکا که ایران را روزی ملک شخصی خود می‌دانست حالا پیام مذاکره می‌دهد.

آیت‌الله محمودی گلپایگانی افزود: البته منظور آمریکایی‌ها از مذاکره این است که هرچه می‌نویسند ما امضا کنیم و نظام جمهوری اسلامی با تکیه بر ولایت مطلقه فقیه و پیروی مردم معتقد از این رهبر دینی هرگز تسلیم فشارهای آمریکایی‌ها و پیام‌های آن‌ها برای مذاکره نخواهند شد، مذاکره مقدماتی دارد، خوب چرا فراهم نمی‌کنند، ما پای میز مذاکره یک طرفه نخواهیم نشست.

انتهای پیام/2462/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول