اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه همدان:

نظام ولایت فقیه ضامن وحدت جامعه اسلامی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان گفت: نظام ولایت فقیه زمینه‌ساز وحدت جامعه اسلامی است.

نظام ولایت فقیه ضامن وحدت جامعه اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، غلامعلی ابوحمزه صبح امروز در یادواره 127 شهید گلگون‌کفن شهر صالح آباد در مسجد امام رضا این شهر، نظام ولایت مطلقه فقیه را باعث وحدت اسلامی دانست و اظهار کرد: دشمنان زبون خارجی و فریب‌خوردگان آنها در داخل، بر این اعتقادند به زانو در آوردن نظام اسلامی جز با ایجاد تفرقه و اختلاف در بین مسئولان و مردم و جدایی آنها از ولایت فقیه امکان ندارد.

وی با بیان اینکه هر چه ما در این 34 سال داریم به برکت اسلام و هدایت الهی و امام خمینی(ره) بوده است، افزود: ادامه این راه و مسیر تا رسیدن به قله‌های بلند تنها در تبعیت از ولایت فقیه و حرکت در مسیر و راهی که رهبری انقلاب برای ما ترسیم می‌کنند، محقق می‌شود.

فرمانده سپاه انصار الحسین همدان با اشاره به ابعاد شخصیتی حضرت امام خمینی (ره) گفت: نخستین ویژگی حضرت امام خمینی (ره) اسلام‌شناسی دقیق ایشان بود که سعی کرد اسلام ناب محمدی(ص) و علوی را در محضر علمای تراز اول بشناسد و به آن عمل کند و آن را در جامعه اسلامی به نحو مطلوب پیاده کند.

وی تصریح کرد: از دیگر ویژگی‌های امام خمینی (ره) این بود که سعی کرد در کنار تعلیم و تعلم و شناخت ابعاد گوناگون اسلام به تزکیه نفس و خودسازی بپردازد.

ابوحمزه ادامه داد: از دیگر خصوصیات امام خمینی (ره) می‌توان به پرورش و تربیت شاگردان بزرگی چون مقام معظم رهبری اشاره کرد که توانسته سکانداری این انقلاب را با تمام توان و قدرت بر عهده بگیرد و راه و منش امام را ادامه دهد و ذره‌ای از آرمان‌ها و اهداف امام تخطی نکند.

وی محور چهارم ابعاد شخصیتی حضرت امام(ره) را عامل بودن ایشان دانست و افزود: حضرت امام (ره) قبل از اینکه از دیگران کاری را مطالبه کند خود به آن کار اهتمام و توجه داشت و در اجرای آن پیشقدم بود.

فرمانده سپاه انصار الحسین همدان استکبارستیزی را از دیگر ویژگی‌های شخصیتی امام برشمرد و تأکید کرد: امام(ره) در بحث ظلم‌ستیزی و مبارزه با استکبار ذره‌ای عقب‌نشینی نکرد و از همان روز نخست نهضت در مقابل ظلم ظالمان ایستاد و ذره‌ای کوتاه نیامد.

وی در ادامه به جایگاه رفیع شهدا اشاره کرد و ابراز داشت: شهدا دست‌پرورده امام بودند و امام‌خمینی(ره) معلم و استاد آنان بود که آنان را هدایت کرد و به آنها نیرو بخشید.

ابوحمزه تصریح کرد: شهدا در مکتب امام آموختند که در دفاع از نظام و کیان اسلامی از جان و مال و هستی خود بگذرند و رفتند تا در مقابل ظلم و زور دشمنان اسلام بایستند و جان خود را فدا کنند.

وی تأکید کرد: حضور در انتخابات ریاست جمهور سال 92 از حساسیت بالایی برخوردار است و دشمنان قسم‌خورده جمهوری اسلامی دست به دست هم داده‌اند تا حضور مردم در 22 بهمن امسال را کمرنگ جلوه دهند.

امام جمعه شهر صالح‌آباد نیز در ادامه این مراسم گفت: شهدا به این یادواره‌ها نیازی ندارند و این نیاز ماست تا با حضور در این جلسات به خود توجه کنیم و به یاد آوریم که شهدا برای چه و با چه هدفی این راه را انتخاب کردند و در این مسیر از همه هستی خود گذشتند.

حجت‌الاسلام حمیدرضا افتخاری افزود: بر اساس نصر صریح قرآن شهدا زنده و در پیشگاه خداوند متعال روزی می‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: شهدا رفتند و به وظیفه خود عمل کردند و ما هم باید به وظیفه خود در قبال خون شهدا و نظام اسلامی عمل کنیم و پیام آنها را نصب‌العین خود قرار دهیم.

انتهای پیام/89006/ح40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول