اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

آمریکا در خروش ملت خجالت‌زده است / محوریت وحدت ولایت فقیه است و بس

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت:‌ آمریکا و دیگر شیاطین روزگار باید از خروش ملت ایران خجالت‌زده و سرافکنده باشند چرا که ملت ایران همه تهدیدهای آنها را به فرصت تبدیل کرده است.

آمریکا در خروش ملت خجالت‌زده است / محوریت وحدت ولایت فقیه است و بس

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عباس دست‌باز ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه بخشداران هیر و بخش مرکزی شهرستان اردبیل اظهار داشت:‌ حضور حماسی و پرشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن تجدید بیعتی با آرمان‌های امام و شهدا بود که در به ثمر نشستن این انقلاب سنگ تمام گذاشتند.

وی خاطرنشان کرد: علیرغم همه تهدیدها و فشارهای استکبار جهانی و دولت‌های غربی مردم ولایت‌مدار و عزیز ایران با هوشیاری و اطاعت کامل از مقام معظم رهبری در صحنه حاضر شده و یکبار دیگر توطئه‌های دشمن را خنثی کرده و حرکت آنها را ناکام گذاشتند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی یادآور شد: مسئولان باید با وحدت و همدلی و ایجاد برنامه‌ریزی دقیق در حل مشکلات اقتصادی مردم تلاش کنند و در کنار آن باید زمینه‌ساز برخورداری از انتخابات سالم و باشکوه در خرداد ماه سال آینده باشند.

دست‌باز گفت: دولت خدمتگزار امروز در صحنه با تمام توان و قدرت حتی با انگیزه مضاعف از روزهای اول حاضر شده و قول داده است تا روز آخر در سنگر خدمت‌رسانی حاضر و آماده باشد.

این مسئول با اشاره به ادامه تلاش‌ها و سازندگی‌ها در دوران خدمت دولت احمدی‌نژاد عنوان کرد: در ادامه این تلاش‌ها 18 هزار مسکن مهر با حضور مسئولان کشوری ماه آینده افتتاح می‌شود.

برخورد با گرانفروشان در آستانه عید

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار اردبیل نیز در این مراسم از برگزاری دو نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با تخفیف 20 درصد در دو نقطه شهر اردبیل خبر داد.

کاظم دبیر تصریح کرد:‌ برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها و سوء استفاده‌های احتمالی عرضه مستقیم کالاهای اساسی و ضروری مردم تا شب عید و با نظارت ویژه ادامه می‌یابد.

وی برخورد جدی و شدید با گرانفروشان و متخلفان صنفی را یادآور شد و گفت: کالاهای ضروری شب عید مردم به مقدار مورد نیاز ذخیره‌سازی شده و با قیمت مناسب عرضه می‌شود که شایسته است مردم دغدغه‌ای از این بابت نداشته باشند.

فرماندار اردبیل بر خدمت بی‌منت به مردم اشاره کرد و ادامه داد: آمادگی و تدبیر و برنامه‌ریزی مناسب برای برگزاری انتخابات پیش‌رو تدارک دیده شده که امیدواریم بدون مشکل خاص انتخابات خرداد ماه سال آینده با مطلوبیت انجام شود.

دبیر بر ضرورت استفاده روستاییان از وام مقاوم‌سازی بنیاد مسکن اشاره کرد و ابراز داشت: استفاده از این وام‌ها در جهت مقاوم‌سازی با پنج درصد ارائه می‌شود که متقاضیان می‌توانند با هدف کاهش آسیب‌های احتمالی حوادث غیر‌مترقبه به ویژه زلزله از این فرصت استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این مراسم از زحمات نادر قدیمی بخشدار سابق بخش مرکزی قدردانی شد و حسن فرضی به عنوان بخشدار جدید مرکزی اردبیل انتخاب و معرفی شد.

در ادامه این مراسم همچنین از زحمات قاسم ابراهیمی تقدیر و حسن عابد به عنوان بخشدار جدید هیر معرفی شد.

انتهای پیام/62004/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول