اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان‌جنوبی خبر داد

صدور 9500 سند مالکیت روستایی در خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: تاکنون تعداد 9 هزار و 500 جلد سند مالکیت روستایی در این استان صادر و تحویل روستائیان شده است.

صدور 9500 سند مالکیت روستایی در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی‌اصغر آسمانی‌مقدم ظهر امروز در بازدید از طرح هادی روستای ساقدر شهرستان بیرجند که با حضور معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور برگزار شد، اظهار داشت: عملیات اجرایی طرح هادی روستای ساقدر شهرستان بیرجند از سال گذشته آغاز شده است.

هزینه‌شدن 700 میلیون ریالی برای طرح هادی روستای ساقدر

وی با بیان اینکه برای آماده‌سازی این طرح تاکنون جدول‌کشی به طول 80 متر انجام شده است، ادامه داد: اجرای سنگ‌فرش معابر و جداره‌سازی به متراژ چهار هزار و 150 متر مربع از دیگر اقدامات انجام شده در طرح‌های روستای ساقدر محسوب می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: مبلغ 700 میلیون ریال اعتبار تاکنون برای طرح هادی هزینه شده است.

آسمانی‌مقدم از تهیه طرح هادی در 153 روستای شهرستان بیرجند خبر داد و تصریح کرد: در این روستا مبلغ هشت میلیارد و 726 میلیون ریال هزینه شده است.

اجرای طرح هادی در 708 روستای بیرجند

وی اضافه کرد: تاکنون طرح هادی در 708 روستای بیرجند با اعتبار 125 میلیارد و 994 میلیون ریال هزینه شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان‌جنوبی در پایان عنوان کرد: تاکنون تعداد 9 هزار و 500 جلد سند مالکیت روستایی در این استان صادر و تحویل روستائیان شده است.

انتهای پیام/69003/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول