اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی خبر داد

پرداخت 125 میلیارد ریال تسهیلات آماده‌سازی مسکن مهر خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان‌جنوبی از پرداخت 125 میلیارد و 120 میلیون ریال تسهیلات برای آماده‌سازی و ایجاد معابر مسکن مهر استان در سال جاری خبر داد.

پرداخت 125 میلیارد ریال تسهیلات آماده‌سازی مسکن مهر خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، علی‌اصغر آسمانی‌مقدم پیش از ظهر امروز در جلسه شورای مسکن شهرستان نهبندان اظهار داشت: امسال پرداخت تسهیلات مسکن روستایی از 100 میلیون ریال به 125 میلیون ریال افزایش یافته است.

وی تلاش مضاعف و پیگیری‌های مدیران دولت‌های نهم و دهم در این راستا را مثبت و راهگشا ارزیابی کرد و افزود: بر اساس افق ترسیم شده برای خراسان‌جنوبی در بخش مسکن از طریق واگذاری زمین، پرداخت وام و تسهیلات از برنامه تدوین شده در بسیاری از بخش‌ها جلوتر است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: در اجرای طرح بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی در استان 30 هزار واحد مسکونی در دست ساخت است که تاکنون 20 هزار و 600 واحد آن به بهره‌برداری رسیده است.

آسمانی‌مقدم ضمن تأکید بر اینکه سود دوره مشارکت تعاونی‌های مسکن مهر رو به اتمام است، اظهار داشت: از تعاونی‌های مسکن مهری که عملیات اجرایی آنان با پیشرفت کندی روبه‌رو است می‌خواهیم تا روند رو به رشدی به خود گرفته و در غیر این صورت مشمول جریمه دیرکرد از سوی بانک عامل می‌شوند.

وی از واگذاری 5 هزار واحد مسکن مهر تا پایان امسال در شهرهای کمتر از 25 هزار نفر جمعیت استان خبر داد و گفت: امسال تعداد متقاضیان پالایش شده مسکن مهر در شهرهای کمتر از 25 هزار نفر جمعیت استان به 8 هزار نفر رسیدند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان‌جنوبی پرداخت نشدن به موقع سهام آورده متقاضیان با پیشرفت فیزیکی پروژه، کم‌کاری و بی‌تجربگی برخی شرکت‌های تعاونی مسکن، طولانی شدن دوره ساخت با توجه به اتمام دوران مشارکت و زمان بر بودن صورت مجالس تفکیکی و تهیه اسناد اعیانی واحدهای مسکن مهر را از عمده مشکلات مسکن مهر استان عنوان کرد.

آسمانی‌مقدم تصریح کرد: مبلغ 125 میلیارد و 120 میلیون ریال تسهیلات برای آماده‌سازی و احداث معابر مسکن مهر خراسان‌جنوبی در سال جاری به این اداره کل اختصاص یافته است.

وی یادآور شد: فعالیت شرکت‌های تعاونی مسکن مهر در بخش خصوصی است و هر گونه تخلف هیئت مدیره با شکایت اعضا در دادگاه قابل بررسی است.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول