اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان‌جنوبی خبر داد

آواربرداری از 38 واحد مسکونی مناطق زلزله‌زده زهان

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: تاکنون کار آواربرداری از 38 واحد مسکونی مناطق زلزله‌زده زهان انجام شده است.

آواربرداری از 38 واحد مسکونی مناطق زلزله‌زده زهان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی‌اصغر آسمانی‌مقدم در بازدید از مناطق زلزله‌زده زهان اظهار کرد: در مجموع زلزله‌های اخیر در خراسان‌جنوبی به چهار شهرستان بیرجند، زیرکوه، قاینات و درمیان خساراتی وارد کرده است.

وی ادامه داد: در مجموع این چهار شهرستان 2 هزار و 112 واحد مسکونی دچار آسیب و سانحه شدند که از این تعداد 193 واحد به طور صددرصد تخریب شدند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان‌جنوبی یادآور شد: واحدهایی که در گذشته توسط بنیاد مسکن در مناطق زلزله‌زده احداث کرده بود در این زلزله دچار آسیب نشدند.

آسمانی‌مقدم تصریح کرد: ولی تعدادی بسیار اندک و انگشت شمار از واحدیی که در گذشته توسط بنیاد مسکن در این مناطق ساخته شده بود به دلیل اینکه افراد بعد از تحویل واحدهای خود بدون ضوابط اضافه بنایی داشته‌اند نیز در این زلزله این اضافه بنای غیر اصولی و غیرقانونی دچار حادثه شده و سبب شده تا به مابقی واحد مسکونی نیز خسارت بزند.

وی افزود: تاکنون کار آواربرداری از 38 واحد مسکونی مناطق زلزله‌زده زهان انجام شده است.

انتهای پیام/69003/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول