اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بیناد مسکن خراسان جنوبی خبر داد

واگذاری 886 قطعه زمین روستایی در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی از واگذاری تعداد 886 قطعه زمین روستایی به متقاضیان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

واگذاری 886 قطعه زمین روستایی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی، علی‌اصغر آسمانی‌مقدم در جمع مدیران و کارشناسان این نهاد که در سمینار آموزشی مقررات زمین و صدور سند مالکیت شهری و روستایی گرد هم آمده بودند، اظهار کرد: بحث تملک و واگذاری زمین در مرحله اجرا وظیفه و رسالتی سنگین و خطیر و در مرحله نتیجه و استفاده متقاضیان بسیار شیرین و دلنشین است.

وی با اشاره به مراحل و چگونگی تملک و واگذاری زمین و صدور سند مالکیت ادامه داد: تا‌کنون در استان تعامل و همکاری بسیار خوبی ما بین بنیاد مسکن و ثبت اسناد و املاک در این زمینه وجود داشته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی از مدیران و کارشناسان خواست اطلاعات و مفاد بخشنامه‌های ارسالی در این زمینه را پیوسته مطالعه کرده و هرگونه اقدام را با تسلط و اشرافیت کامل انجام و ارائه کنند.

آسمانی‌مقدم تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا‌کنون تعداد 886 قطعه زمین روستایی به متقاضیان سطح استان واگذار شده است.

وی اضافه کرد: تعداد اراضی تملک شده روستایی از ابتدای سال تاکنون 255.19 هکتار است و باید تا پایان سال سهمیه تعیین شده صدور سند مالکیت نیز محقق شود.

قدرت‌الله حاجی‌پور مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان جنوبی با اشاره به تاریخچه ثبت و نحوه شکل‌گیری و رشد آن، روستاییان را قشر محروم و البته مستحق خدمت در جامعه دانست و افزود: این مهم با همکاری مضاعف بنیاد مسکن و ثبت اسناد و املاک همچنان ادامه دارد که با برگزاری نشست‌های پی در پی دو دستگاه و رسیدن به یک ادبیات مشترک می‌توان به آن سرعت داد.

در ادامه این جلسه به مشکلات، نظرات و پیشنهادات مطرح شده توسط مدیران و کارشناسان رسیدگی و راهکارهای لازم توسط مدیران کل حاضر ارائه شد.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول