اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن خراسان جنوبی خبر داد

آغاز عملیات احداث 150 واحد مسکونی در معصومیه بیرجند

خبرگزاری فارس: معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی از آغاز عملیات احداث 150 واحد مسکونی در معصومیه شهرستان بیرجند خبر داد.

آغاز عملیات احداث 150 واحد مسکونی در معصومیه بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی، حامد دائمی در بازدید مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی از پروژه احداث واحدهای مسکونی معصومیه بیرجند اظهار کرد: پروژه احداث واحدهای مسکونی در منطقه معصومیه شهرستان بیرجند شامل سه فاز 87، 48 و 45 واحدی است که هم‌اکنون آغاز شده و دو فاز آن در مرحله تحویل زمین و پی‌سازی و فاز دیگر در مرحله انتخاب پیمانکار است.

وی گفت: مرحله نخست احداث واحدهای مسکونی بنیاد مسکن در معصومیه از سال گذشته آغاز شده و در دو فاز 42 و 45 واحدی اجرا شده است.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: این واحدها هم‌اکنون در مرحله نازک‌کاری هستند و شامل واحدهای یک، دو و سه خوابه هستند.

دائمی افزود: عملیات احداث مرحله دوم این پروژه نیز شامل سه  فاز 57 ، 48 و 45 واحدی است که هم‌اکنون دو فاز 57 و 48 واحد آن آغاز شده و در مرحله تحویل زمین و پی‌سازی است و فاز 45 واحد آن در مرحله انتخاب پیمانکار می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه این واحدها از کیفیت ساخت و مصالح مرغوب برخوردار است، اظهار کرد: خاتمه اتمام ساخت مرحله نخست این پروژه نیمه دوم سال جاری و مرحله دوم آن سال آینده انجام می شود.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول