اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان‌جنوبی خبر داد

صدور 33 هزار جلد سند روستایی در خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان‌جنوبی از صدور 33 هزار و 857 جلد سند روستایی از ابتدای سال 84 تاکنون در سطح استان خبر داد.

صدور 33 هزار جلد سند روستایی در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی‌اصغر آسمانی‌مقدم شامگاه یکشنبه‌ در جمع مسئولان درمیان اظهار داشت: تا قبل از انقلاب اسلامی در هیچ روستایی کار عمرانی و آبادانی توسط دولت صورت نگرفته است.

وی افزود: بعد از انقلاب اسلامی و از سال 86 تهیه و اجرای طرح‌های هادی در برنامه‌های دولت قرار گرفت.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: تا قبل از سال 84 کل روستاهایی که مطالعه و تهیه طرح هادی در آنها انجام گرفته 40 روستا بوده است.

آسمانی‌مقدم ادامه داد: این در حالی است که این میزان امروز به برکت دولت نهم و دهم از سال 84 تاکنون به 539 روستا افزایش یافته است.

وی، اجرای طرح هادی را قبل از سال 84 در روستاهای استان 22 روستا دانست و تصریح کرد: این در حالی است که در دولت نهم و دهم در 224 روستای خراسان‌جنوبی طرح هادی انجام گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه از سال 84 برای حدود 6 هزار واحد مسکن روستایی تسهیلات توسط دولت تأمین شده است، گفت: این رقم تا قبل از سال 84 حدود 300 مورد بوده است.

آسمانی‌مقدم با بیان اینکه از سال 84 تاکنون 30 هزار واحد مسکن روستایی در دست احداث قرار گرفته است، اظهار داشت: از این تعداد 21 هزار و 500 واحد تکمیل و به صاحبان آنان تحویل شده و مابقی در حال احداث است.

وی با اشاره به اینکه در سال‌جاری نیز اعتباراتی برای ارائه تسهیلات به مردم برای ساخت مسکن اختصاص یافته است، ادامه داد: مردم می‌توانند با مراجعه به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از تسهیلات با بازپرداخت 15 ساله برای ساخت مسکن روستایی استفاده کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان‌جنوبی از صدور 10 هزار و 25 جلد سند روستایی قبل از دولت نهم در روستاهای استان خبر داد و یادآور شد: از سال 84 تاکنون تعداد 33 هزار و 857 جلد سند روستایی در استان صادر شده است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول