اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی خبر داد

صدور 3 هزار سند روستایی در سال جاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی گفت: صدور 3 هزار و 370 جلد سند برای روستاهای استان در سال جاری در دستور کار قرار دارد.

صدور 3 هزار سند روستایی در سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی‌اصغر آسمانی‌مقدم پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان خراسان جنوبی اظهار کرد: آمار مسکن مهر شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت خراسان جنوبی در حال حاضر 7 هزار و 490 واحد بوده که تا‌کنون از این تعداد، 3 هزار و 100 واحد به اتمام رسیده است.

وی به صدور سند برای مناطق روستایی اشاره کرد و از صدور بیش از 33 هزار جلد سند روستایی طی برنامه چهارم توسعه در استان خبر داد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: این روند با اجرای قانون برنامه پنجم توسعه ادامه پیدا می‌کند و طبق مفاد ابلاغیه مرتبط با این برنامه، صدور تعداد 3 هزار و 370 جلد سند برای روستاها و یک‌هزار و 450 جلد سند برای شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت استان، برای سال 91 در دستور کار قرار دارد.

آسمانی‌مقدم گفت: از سال 84 و طی زمان اجرای قانون برنامه چهارم توسعه، تاکنون 33 هزار و 911 جلد سند برای روستائیان استان صادر شده است.

وی یادآور شد: این تعداد سه برابر تعداد اسناد صادره‌ای است که از ابتدای طرح تا آغاز به کار دولت نهم صادر شده است. 

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول