اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان‌جنوبی:

56 خانوار زلزله‌زده خراسان‌جنوبی برای بازسازی اقدام کردند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: تاکنون برای 56 خانوار زلزله‌زده خراسان‌جنوبی پرونده اعطای تسهیلات تشکیل شده است.

56 خانوار زلزله‌زده خراسان‌جنوبی برای بازسازی اقدام کردند

علی‌اصغر آسمانی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: اعتبار این تسهیلات بالغ بر 12.5 میلیون تومان است که با بازپرداخت 15 ساله و کارمزد چهار درصد به زلزله‌زدگان اعطاء می‌شود.

وی بیان داشت: این تسهیلات بلافاصله پس از کار آواربرداری از منازل تخریب شده در اختیار خانواده‌های زلزله‌زده بخش زهان قرار می‌گیرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: در حین ساخت نیز 2 میلیون تومان وام بلاعوض به خانوارها پرداخت می‌شود.

آسمانی‌مقدم از تخریب 200 واحد مسکونی خشت و گلی در این زلزله در زهان خبر داد و گفت: کار آواربرداری این منازل از دو روز گذشته آغاز شده و بنیاد مسکن آمادگی کامل برای آغاز بازسازی این منازل را دارد.

وی با بیان اینکه تا دیروز نیز کار آواربرداری 13 واحد مسکونی به اتمام رسیده است، گفت: نمایندگان بنیاد مسکن خراسان‌جنوبی در مناطق زلزله‌زده زهان به منظور تسهیل روند بازسازی واحدهای مسکونی نیز مستقر شده‌اند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان‌جنوبی بیان داشت: عملیات آواربرداری در روستاهای زلزله زده زهان خراسان‌جنوبی با دو لودر و هشت کامیون در حال انجام است.

به گفته آسمانی‌مقدم 25 نفر در زمینه آواربرداری و آمارگیری از واحدهای مسکونی تخریب شده در مناطق زلزله زده زهان حضور دارند.

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان‌جنوبی از مردم مناطق زلزله‌زده خواست هرچه زودتر نسبت به خارج کردن وسایل و اثاثیه خود از منازل تخریبی اقدام کنند تا عملیات آواربرداری از منازل انجام شود.

انتهای پیام/69002/آ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول