اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سطح استان

نهبندان در ساخت مسکن روستایی برتر است

خبرگزاری فارس: مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی از کسب مقام نخست شهرستان نهبندان در زمینه ساخت مسکن روستایی در سطح استان خراسان جنوبی خبر داد.

نهبندان در ساخت مسکن روستایی برتر است
به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، علی اصغر آسمانی‌مقدم دوشنبه‌ شب در جمع مسئولان اجرایی نهبندان اظهار داشت: دولت نهم و دهم تاکنون در دوران خدمتش توجه ویژه به نیاز اولیه افراد یعنی مسکن داشته است.
وی با بیان اینکه در راستای خدمت‌رسانی به مردم، دولت کریمه برای مردم شهرنشین مسکن مهر را در نظر گرفت، تصریح کرد: مسکن مهر یکی از طرح‌های بسیار ارزنده و مهم دولت محسوب می‌شود که امروزه افراد زیادی از خدمات این طرح بهره‌مند شدند.
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی یادآور شد: یکی دیگر از اقدامات ارزنده دولت طی این چند سال اخیر توجه به عمران و آبادانی روستاها بوده است.
آسمانی‌مقدم ادامه داد: طی چند سال اخیر دولت با اجرایی طرح‌های هادی توانسته مبلمان زیبایی را برای روستا پدید آورد و از طرفی سبب تغییر چهره روستاها شود.
وی با اشاره به اینکه در بحث مسکن روستایی تا کنون دولت عملکرد شایانی را از خویش برجای گذاشته، افزود: روستاییان نیز باید همانند افراد شهرنشین از مسکن مقاوم و با سازه‌های استاندارد برخوردار باشند که این مهم طی این چند سال با ارائه تسهیلات از طرف دولت عدالت‌محور فراهم شده است.
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی ابراز داشت: دولت در غالب طرح یک روستایی، ساخت و ساز حدود 200 هزار واحد مسکن روستایی را در برنامه کاری خویش قرار داد.
آسمانی‌مقدم در ارتباط مسکن روستایی در خراسان جنوبی گفت: از چند سال اخیر ساخت 28 هزار واحد مسکن روستایی برای استان در دستور کار قرار گرفته که از این تعداد تا کنون بیش از 20 هزار واحد تکمیل و روستاییان در این واحدها سکونت کردند.
این مسئول یادآور شد:  شهرستان نهبندان در زمینه مسکن روستایی و ساخت ساز این واحدها در سطح استان دارای مقام برتر است.
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه در نهبندان تعداد 5 هزار و 491 واحد مسکن روستایی تشکیل پرونده شده، اذعان داشت: از این تعداد 4 هزار و 630 واحد به بانک معرفی شدند.
آسمانی‌مقدم متذکر شد: 4 هزار و 361 واحد موفق به انعقاد قرارداد شد و از این تعداد نیز 4 هزار و 185 واحد عملیات ساخت و ساز آنها آغاز شده که در نهایت حدود 3 هزار و 450 واحد تکمیل و مردم در آنها ساکن شدند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول