اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان‌جنوبی خبر داد

واگذاری 2500 واحد مسکونی در خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان‌جنوبی از واگذاری 2 هزار و 500 واحد مسکونی هم‌زمان با دهه فجر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت استان خبر داد.

واگذاری 2500 واحد مسکونی در خراسان‌جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری بشرویه، علی‌اصغر آسمانی‌مقدم اظهار داشت: در شهرهای زیر 25 هزار نفر به تعداد متقاضیان واجد شرایط نهایی شده زمین تهیه و پس از ثبت‌نام متقاضی در تعاونی‌ها و یا طرح‌های خودساختی، کار ساخت واحدها آغاز می‌شود.
وی افزود: تسهیلات مسکن مهر در قالب طرح‌های سنتی تا سقف 20 میلیون تومان، نیمه‌صنعتی 22 میلیون تومان و صنعتی 25 میلیون تومان اختصاص داده شده که با توجه به پیشرفت کاری و انجام تعهدات متقاضی پرداخت می‌شود.
مدیرکل بنیاد مسکن خراسان‌جنوبی گفت: با توجه به مصوبه الحاق 50 هکتار زمین به محدوده خدمات شهری بشرویه مشکل تأمین زمین طرح‌های مسکن مهر برطرف شده که تا پایان سال‌جاری کار نقشه‌برداری و جانمایی انجام و کلیه متقاضیان واجد شرایط نهایی شده که تاکنون در نوبت قرار داشته‌اند، می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.
آسمانی‌مقدم ادامه داد: با توجه به بررسی‌های به عمل آمده هزینه‌های انجام شده برای ساخت و ساز مسکن و با توجه به زیربنای مفید و انجام زیرساخت‌ها در خراسان‌جنوبی نسبت به سایر استان‌ها کمتر است.
انتهای پیام/ح30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول