اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال

بیش از 100 تن مرغ منجمد در ملایر توزیع می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون روستایی ملایر از توزیع بیش از 100 تن مرغ منجمد تا پایان سال در شهرستان ملایر از طریق تعاونی‌ها خبر داد.

بیش از 100 تن مرغ منجمد در ملایر توزیع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر‏، مهدی شیرزادی صبح امروز در جمع خبرنگاران ملایر با اشاره به اینکه در چند روز گذشته بیش از 20 تن مرغ منجمد از طریق تعاون روستایی و همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت بین مردم شهرستان ملایر با قیمت مصوب 5 هزار و 50 تومان قیمت مصوب دولتی توزیع شده است‏، اظهار داشت: این توزیع تا پایان سال ادامه دارد و مشکلی برای تأمین مرغ مورد نیاز مردم در شهرستان وجود ندارد.

وی ابراز داشت: مراکز تعاون روستایی در میدان انقلاب تعاون روستایی جنب اداره تعاون، تعاون روستایی میدان آزادگان و تعاون روستایی جنب حسینیه سیدالشهدا بالاتر از دادگستری مراکز توزیع مرغ منجمد با قیمت مصوب دولتی در شهر ملایر است.

رئیس اداره تعاون روستایی ملایر همچنین به توزیع مرغ گرم اشاره کرد و تصریح کرد: روزانه بین 3 تا 5 تن مرغ گرم نیز در سراسر شهرستان ملایر توزیع می‌شود.

وی همچنین به توزیع دیگر اقلام مورد نیاز مردم و میوه شب عید اشاره کرد و افزود: با تصویب قیمت مصوب دولتی از طریق مراکز تعاون روستایی و دیگر مراکز میوه شب عید نیز بین مردم بزودی توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/89013/ح10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول