اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان جنوبی خبر داد:

وصول مطالبات تعاونی‌ها از اشخاص حقیقی و حقوقی

خبرگزاری فارس: مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان جنوبی از وصول مطالبات شبکه از اشخاص حقیقی و حقوقی و مستندسازی اموال غیر منقول خبر داد.

وصول مطالبات تعاونی‌ها از اشخاص حقیقی و حقوقی
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، عبدالله رضازاده پیش از ظهر امروز در شورای راهبردی تعاون روستایی خراسان جنوبی اظهار داشت: رفع تنگناها، برنامه‌ریزی مدون و کارشناسی شده و حذف موازی‌کاری‌ها و نهایتا باز مهندسی شبکه و برنامه‌ریزی در هر بخشی نتیجه و رمز موفقیت در امورات است.
مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان جنوبی ارائه راهکارها و نظام پیشنهادات و از همه مهم‌تر ارزیابی و کنترل در هر زمینه‌ای را مفید و مثمر ثمر دانست و بر مستندسازی در سطح سازمان و در تمامی جوانب آن و همچنین انجام ماموریت‌های اداری تاکید جدی کرد.
رضازاده گفت: در این جلسه سرفصل ابلاغی برنامه‌های عملیاتی سال جاری سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران که بالغ بر 68 پارامتر بود مورد بحث و تبادل نظر و ارزیابی قرار می‌گیرد و تصمیم‌گیری مقتضی در راستای آن انجام می‌شود.
وی با توجه به  تصمیم‌گیری اجمالی در این جلسه ادامه داد: اعم تصمیم‌گیری‌ها شامل پیگیری مشکلات و کمبودهای همکاران و انعکاس به مرکز، پیگیری برای ارائه به موقع‌ترنامه‌ها از سوی تشکل‌های تحت پوشش، بروز شدن و انجام دقیق حسابرسی‌ها، دریافت به موقع اجاره انبارها و پیگیری فعالیت‌های قابل واگذاری دستگاه‌های اجرایی به تشکل‌های تحت پوشش است.
مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین از دیگر تصمیم‌گیری‌های اجمالی وصول مطالبات شبکه از اشخاص حقیقی و حقوقی، مستند سازی اموال غیر منقول شبکه، پیگیری روند تأمین سوخت روستاییان از هم اکنون از طریق دستگاه‌های اجرایی مرتبط با این امر برای فصل سرما و با توجه به کمبود نقدینگی تشکل‌ها و جلوگیری از مشکلات آتی و تعیین و تکلیف وضعیت نیروهای مامور به خدمت در سطح سازمان است.
رضازاده تأکید کرد: تا هر یک از مسئولان ادارات ستادی و شهرستانی اطلاعات کامل و به روز و مستندشان از حوزه عمل را به روابط عمومی سازمان برای تهیه گزارشات خبری و انعکاس آن به رسانه‌ها ارائه کنند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول