اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین:

حرکت در راستای علوم جدید موجب پیشرفت در کشور می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان‌ قزوین گفت: علوم‌های مختلف در حال عوض شدن مداوم هستند که باید با تغییرات آن‌ها ما هم با علم روز آشنا شویم تا کشوری موفق و پیشرفته داشته باشیم.

حرکت در راستای علوم جدید موجب پیشرفت در کشور می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، جعفر حبیبی پیش از ظهر امروز در نمایشگاه علوم و فناوری که به مناسبت هفته نانو با حضور کارکنان آموزش و پرورش در ناحیه یک و دو، دانش‌آموزان مقطع ابتدایی و راهنمایی در دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید بابایی برگزار شد، اظهار داشت: حرکت کشور در بحث علمی بسیار سرعت دارد که این موجب ارتقای علمی ایران در جهان شده است.

وی با تأکید بر اینکه ایران سال 90 در جهان رتبه هفدهم را در بخش علمی داشت، بیان کرد: در سال جاری کشور ما با اتحاد و همدلی دانشمندان و افراد نخبه و توانا توانست به رتبه سیزدهم دست یابد که با این سرعت زیاد در حال حرکت هستیم و می‌توانیم به رتبه‌های بالایی نیز دست پیدا کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به هفته نانو و اهمیت آن در بحث یادگیری توسط دانش‌آموزان ابراز داشت: برای دانش‌آموزان فرصت بسیار خوبی است که با آشنایی و یادگیری نانو بتوانند سطح علمی خود را بالا ببرند تا در عرصه‌های مختلف علمی و آموزشی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند.

حبیبی خاطرنشان کرد: در عرصه نانو کشور ما همواره حرف‌های زیادی برای گفتن دارد که این نشان می‌دهد ما می‌توانیم در عرصه‌های مختلف به صلابت و قدرت برسیم و این دانش‌آموزان هستند که آینده این کشور را خواهند ساخت و به سر مقصود نهایی خواهند رساند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین عنوان کرد: کشور ما به همه جهان ثابت کرد که خواستن، توانستن است و دانش‌آموزان هم باید با پیشرفت علم و تکنولوژی خودشان را به روز کنند تا از ظرفیت‌های مناسبی که در کشور وجود دارد نهایت استفاده را ببرند.

انتهای پیام/77010/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول