اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران خبر داد:

آغاز فعالیت دانشگاه علوم و فنون مازندران

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: دانشگاه علم و صنعت واحد بهشهر با نام جدید دانشگاه علوم و فنون مازندران شنبه آینده با حضور معاون وزیر افتتاح می‌شود.

آغاز فعالیت دانشگاه علوم و فنون مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، فعالیت دانشگاه علم و صنعت واحد نور با حضور مسئولان ملی و استانی در مازندران آغاز شد.

عبدالوحید فیاضی نماینده مردم نور و محمودآباد و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در مجلس شامگاه پنجشنبه در مراسم آغاز رسمی فعالیت دانشگاه علم و صنعت واحد نور بیان داشت: انقلاب اسلامی میراث امام راحل همواره در ذهن و ضمیر ما و آیندگان زنده است و افتتاح این دانشگاه نیز بازگشایی فکر، فرهنگ و رویداد علمی میراث انقلاب است.

وی ابراز داشت: امام انسان و انسانیت را با انقلاب به واسطه نور دانش، فقه و فقاهت احیا کرد و روز پیروزی انقلاب «22 بهمن» حماسه‌ای بزرگ، پایدار و فراموش‌نشدنی است که با هیچ غباری کهنه نمی‌شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: روز یک‌شنبه آینده مردم روز بزرگی را رقم خواهند زد که گویی 22 بهمن 57 بوده است.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس در ادامه ابراز داشت: این واحد دانشگاهی باید به غایت پژوهش‌محور باشد، افتتاح این واحد گام اول توسعه است و ما آمادگی داریم این واحد به عنوان دانشگاه مستقل فعالیت کند.

فیاضی اظهار داشت: آرزوی استکبار متوقف کردن ایران است و باید برای اعتلای این کشور از همه وجود و توان خود استفاده کنیم و وحدت داشته باشیم زیرا انسجام و وحدت درونی موجب پیشرفت می‌شود.

وی گفت: وحدت پیروان ولایت رمز پیروزی، منیت و خودنگری آفات حکومت است.

معاون سیاسی استاندار مازندران نیز در سخنان کوتاهی از ارتقای دانشکده‌های استان در سال‌های اخیر خبر داد و گفت: دانشکده نوشیروانی بابل و علوم کشاورزی ساری دانشگاه شدند و در مقاطع ارشد و دکتری دانشجو پذیرش می‌کنند و دانشگاه علم و صنعت واحد بهشهر نیز با نام جدید دانشگاه علوم و فنون مازندران شنبه آینده با حضور معاون وزیر افتتاح می‌شود.

هادی ابراهیمی ابراز داشت: در حال حاضر 250 هزار دانشجو در رشته‌های مختلف در استان مشغول تحصیل هستند و امروز ساختمانی که برای فرمانداری شهرستان در نظر گرفته شده را به دانشگاه اختصاص دادیم و آمادگی داریم اگر لازم شد ساختمان استانداری را هم به دانشگاه اختصاص دهیم.

وی حمایت از دانشگاه‌ها را ضرورتی انکارناپذیر دانست و گفت: با تمامی وجود حمایت می‌کنیم و مسئولان شهرستان هم کمک کنند.

انتهای پیام/86023/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول