اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری

پردیس بحرالعلوم دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری افتتاح شد

خبرگزاری فارس: پردیس بحرالعلوم دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری امروز با حضور نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولان استانی افتتاح شد.

پردیس بحرالعلوم دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سرپرست پردیس بحرالعلوم چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از دانشگاه فرهنگیان در این استان اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان با هدف تأمین نیروی انسانی کارآمد و دستیابی به اهداف عالی جمهوری اسلامی تأسیس شده است.

سهراب اسلامی‌نیا تأمین و تربیت معلمان متعهد با فضائل اخلاقی والا را از اهداف دانشگاه فرهنگیان مطابق اساسنامه آموزش و پرورش برشمرد و افزود: تربیت و توانمندسازی عمومی منابع انسانی با تأکید بر پرورش انسان‌های خلاق، ایجاد تحول و نوآوری در نظام آموزش و پرورش کشور بر اساس ارزش‌های اسلامی از اهداف اصلی تأسیس دانشگاه فرهنگیان محسوب می‌شود.

اسلامی‌نیا با بیان اینکه توسعه زمینه پژوهشی و گسترش دانش و بینش از اهداف اصلی تأسیس دانشگاه است، ادامه داد: در دانشگاه فرهنگیان تمرکز بر تکنولوژی ارتباطی در آموزش و در گردش مالی یک اصل و هدف مهم بوده و تأسیس این دانشگاه ثمره سند تحول بنیادین است، بر همین اساس باید دانشجویانی تربیت کنند که نیاز علمی و روحی برطرف سازند.

وی از پذیرش 550 دانشجو در مقطع کارشناسی پیوسته در استان خبر داد و گفت: در این مقطع 25 هزار دانشجو در کل کشور پذیرفته شده‌اند که سهم استان 550 دانشجو است، در مقطع کاردانی به کارشناسی نیز 31 هزار دانشجو در کشور پذیرفته شدند که سهم این استان 450 نفر دانشجو است.

اسلامی‌نیا با اشاره به رشته‌های تدریس شده در این دانشگاه اظهار کرد: دانشجویان می‌توانند در رشته‌های علوم تربیتی، فیزیک، جغرافیا، علوم اجتماعی، ادبیات عرب، ادبیات فارسی و معارف اسلامی ادامه تحصیل دهند.

دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری امروز با حضور نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری، رئیس هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان، مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری و معاون اجتماعی نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی شد.

انتهای پیام/68006/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول